کد خبر : 1391175 | 09 بهمن 1395 ساعت 14:39 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاج‌محمدی گفت مطمئن باش این توپ را می‌گیری

حرف‌های گلر ماشین‌سازی درباره پنالتی تراکتور

مهدی اسلامی دروازه تیم فوتبال ماشین‌سازی به هواداران تراکتورسازی می‌گوید صبور باشند و مطمئن که جام قهرمانی امسال از آن تراکتور است و ماشین‌سازی هم سقوط نخواهد کرد.

حرف‌های گلر ماشین‌سازی درباره پنالتی تراکتور 

به گزارش "ورزش سه"، اسلامی در خصوص نتیجه دربی تبریز گفت: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داشتیم اما در نهایت توانستیم یک امتیاز این بازی را از آنها بگیریم، اگرچه می‌توانستیم در این بازی پیروزی میدان باشیم که توپ‌هایمان با بدشانسی گل نشد. 


او به هواداران تبریزی امیدواری می‌دهد و می‌گوید: تماشاگران در پایان بازی از نتیجه‌ای که رقم خورده بود خیلی ناراحت بودند، به آنها می‌گویم نگران نباشند امسال جام برای تراکتور است و بقا برای ماشین‌سازی فقط آنها باید کمی صبور باشند. همین تماشاگران سال گذشته که ما در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشتیم به ورزشگاه می‌آمدند و ما را تشویق می‌کردند. از آنها می‌خواهم همانطور که سال گذشته تراکتور را تشویق و ماشین‌سازی را حمایت می کردند همچنان این کار را تکرار کنند. 


گلر ماشین‌سازی می‌گوید حضور فرهاد کاظمی در جمع تبریزی‌ها شرایط روحی و روانی این تیم را مساعد کرده است: آقای کاظمی با حضورشان در ماشین‌سازی شرایط تیم را بهبود بخشیدند. ایشان در ابتدای حضورشان تیم را از لحاظ روحی و روانی به شرایط مناسب رساندند و در ادامه از لحاظ تاکتیکی روی ما کار کردند. در این 3، 4 هفته چند پنالتی برای تیم ما گرفته نشد که اگر آن خطاها گرفته می‌شد شرایطمان بهتر می‌شد که خب نشد. اما مطمئنا در هفته آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد، ما در انتظار یک برد هستیم که اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا تا پایان فصل دیگر روزهای بد را تجربه نخواهیم کرد. 


وی درباره حضورش پس از هفته‌ها درون دروازه ماشین‌سازی و کنترل پنالتی ابراهیمی گفت: مانوئل مشکلاتی برایش رقم خورد و نتوانست در این دیدار حضور داشته باشد و آقای کاظمی به من اعتماد کردند و اجازه دادند درون دروازه قرار بگیرم. ایشان همیشه در تمرینات به من روحیه می‌دادند و می‌گفتند خوب کار کنم تا با اطمینان درون دروازه قرار بگیرم که با دفع پنالتی محمد ابراهیمی توانستم پاسخ اعتماد و روحیه دادن ایشان را بدهم.


اسلامی در ادامه گفت: با اعلام پنالتی از سوی داور و قرار گرفتنم درون دروازه حاج‌محمدی به من گفت مطمئن باش این توپ را می‌گیری و پس از دفع توپم او خودش را به سرعت به سمت دروازه رساند، از تجربه‌اش استفاده کرد و آن توپ را از روی خط خارج کرد، او یکی از موثرترین بازیکنان در این بازی بود. 


او درباره اعتراض تراکتوری‌ها مبنی بر خروجش از درون دروازه و تکرار مجدد آن پنالتی می‌گوید: شاید از دروازه بیرون آمده باشد که یادم نمی‌آید چقدر بوده و این طبیعی است، اگر هم چنین چیزی که تراکتوری‌ها می‌گویند باشد آقای کاظمی  بهتر از هرکسی روی این صحنه تسلط داشتند. خیلی از پنالتی‌هایمان گرفته نشد مگر ما چیزی گفته‌ایم یا اعتراضی کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها