کد خبر : 1391091 | 09 بهمن 1395 ساعت 10:52 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشایخی: مسابقات غرب‌آسیا دشوار است

ملی‌پوش تیم بسکتبال ایران معتقد است که رقابت‌های غرب‌آسیا هیچ‌وقت آسان نبوده و این دوره نیز دشوار خواهد بود.

مشایخی: مسابقات غرب‌آسیا دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابت‌های غرب‌آسیا اظهار کرد: با توجه به این که بازیکنان در لیگ‌های باشگاهی درگیر مسابقه بودند از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی داشتند. در این یک هفته‌ای که فرصت داشتیم هم تمرین‌های بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و آماده‌ایم تا از فردا مسابقات‌مان را در اردن شروع کنیم. به هر حال تمام مسابقه‌ها شرایط خاص خود را دارد و دشوار است و ما نیز آماده‌ایم تا در این دوره از رقابت‌های غرب‌آسیا نیز با قدرت شرکت کنیم. همه بازیکنان آماده‌اند و مطمئنا کادرفنی نیز بهترین برنامه‌ریزی را برای مسابقات انجام می‌دهد.

 

این ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره سطح مسابقات نیز گفت: غرب‌آسیا همیشه سخت بوده و مطمئنا این دوره نیز همین‌طور می‌شود. اردن در فیباچلنج نشان داد تیم خوبی دارد و لبنان هم قرار است با تمام ستاره‌هایش بیاید.

 

تمام این موارد نشان می‌دهد که غرب‌آسیای امسال نیز دشوار خواهد بود. باید در آغاز مسابقات شرایط تیم‌ها را ببینیم و کادرفنی آن‌ها را آنالیز کند و با شناخت کامل به مصاف‌شان برویم و سربلند باشیم.

 

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوان تیم ملی را چطور می‌بیند؟ بیان کرد: من خودم هم مثل همین بازیکنان جوان بودم. از تیم ملی جوانان گام به گام آمدم و به تیم بزرگسالان رسیدم. اکنون آن‌ها نیز تلاش می‌کنند و بسیار با استعداد و مستعد هستند. به نظرم در اولین گام باید قدر فرصت کنونی که به دست آورده‌اند را بدانند و با تلاش مضاعف از آن استفاده کنند. از طرف دیگر اکنون باید تلاش‌شان را نیز بیش‌تر کنند تا بهتر و بهتر شوند. این بازیکنان قهرمان آسیا شده‌اند و جام جهانی را پیش رو دارند. پتانسیل بسیار بالایی دارند و مطمئنا با تلاش بیش‌تر می‌توانند به جایگاه بسیار خوبی برسند.

 

مشایخی در پاسخ به این سوال که اکنون که به عنوان یک بسکتبالیست از رده جوانان تا سطح اول تیم ملی رسیده چه احساسی دارد؟ تصریح کرد: من همیشه سعی کردم از فرصت‌هایم استفاده کنم. در کنار بازیکنان بزرگی در بسکتبال ایران بودم و تمرکزم بر این بود که از همه آن‌ها یاد بگیرم. اکنون هم که در تیم ملی حضور دارم تمام توانم را می‌گذارم تا به کشورم خدمت کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. البته من معتقدم هنوز هم باید چیزهای زیادی یاد بگیرم و بهتر از این شوم.

 

این ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان درباره شرایط تیم باشگاهی‌اش نیز گفت: با آغاز نیم‌فصل دوم شرایط بسیار خوبی پیدا کردیم و امیدوارم این وقفه در لیگ تیم ما را تحت تاثیر قرار ندهد. البته مصدومیت محمد حسن‌زاده خبر بسیار بدی برای تیم ما بود چرا که در اوج آمادگی بود و در دیدارهای اخیر تیم نیز فوق‌العاده کار می‌کردم. امیدوارم خیلی زود به تیم بازگردد و بتوانیم با شروع دوباره مسابقات لیگ همین‌طور قدرتمند به کارمان ادامه دهیم. به هر حال هواداران پرشور ما توقع دارند و کل مجموعه تیم نیز تلاش می‌کند تا ابتدا مثل سال گذشته فینالیست شویم و سپس برای قهرمانی تلاش کنیم.

 

دیدگاه‌ها