کد خبر : 1390664 | 07 بهمن 1395 ساعت 12:46 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان دوری زیانبار استعداد تکواندو

پولادگر به محمدی اطمینان داد

پدیده سال های نه چندان دور تکواندو ایران یک بار دیگر به شیاپ چانگ بازگشته است و در دیدار با رییس فدراسیون تصمیم گرفت برای پوشیدن دوباره هوگو تیم ملی کار خود را آغاز کند.

پولادگر به محمدی اطمینان داد

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کرمی را برده بود، آنقدر مسلط در انتخابی تیم ملی که تردیدی نبود باید مسافر بازی های آسیایی 2014 شود اما به مرور از پدیده تکواندوی ایران کمتر خبر رسید تا اینکه در تورنمنت آذربایجان دیده و صحبت از حضورش در اتریش شد، از آن موقع در اتریش و کرواسی تمرین کرده اما دل احمد محمدی در وطن بود.

 

احمد محمدی یکی از خیره کننده ترین جسورهای جوان انتخابی های تیم ملی بود اما با وجود برتری های انکار ناشدنی به جرم جوانی جدی گرفته نشد. همان رویگردانی غیرفنی چنان محمدی را برآشفت که برای نشان دادن قابلیت هایش، مهاجرت را انتخاب کند. سه سال از آن زمان گذشته و احمد محمدی هر بار برای اینکه هوگوی کشوری بیگانه را بپوشد دچار رنج درونی شد. این استعداد ناب سرانجام در هیچکدام از کشورهای اروپایی میدان رسمی را نپذیرفت، انگار امید داشت که روزی برای تیمی که هویت و اصالتش را عیان می کند، به روی شیاپچانگ برود.

 

محمدی دوست نداشت شانس حضور در تیم ملی را برای همیشه از دست بدهد پس در برابر وسوسه ها ایستاد و فقط لحظه شماری می کرد تا اطمینان خاطر لازم برای دیده شدن را بیابد.

 

 امروز اتفاق خوشایندی افتاد. با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جلسه گذاشت و حرف هایش را زد تا تلخی ها و کدورت های گذشته به پایان برسد و دوباره برای اثباتش در ترکیب تیم ملی تکواندو تمریناتش را شروع کند.


پولادگر به محمدی اطمینان داد که به اندازه لیاقت و مهارتش در تکواندو سهم می برد.

 

صبوری احمد محمدی نتیجه بخش بود اما به قیمت از دست رفتن تمام سال هایی که می توانست بدرخشد و مدال بگیرد با این حال فقط کمی فرصت لازم است تا پس از پایان این دوره مصدومیت، محمدی نشان دهد دوری اش چقدر زیانبار برای تکواندوی ایران بود.

 

نویسنده: محمد هاشم پور

دیدگاه‌ها