کد خبر : 1390580 | 06 بهمن 1395 ساعت 23:50 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

توخل و رد شایعه اختلاف با مدیران دورتموند

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، شایعات در مورد جنگ قدرت در این باشگاه را رد کرد.

توخل و رد شایعه اختلاف با مدیران دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های آلمانی ادعا کردند که رابطه توخل با میشائیل زورک و یواخیم واتسکه، مدیر ورزشی و نایب رئیس باشگاه دورتموند، تیره شده و به همین دلیل، در جریان خرید الکساندر ایساک، ستاره جوان سوئدی، او نقشی نداشته است.

 

اما توخل با رد این شایعات، اعلام کرد معمولا روند خرید بازیکنان را به عهده دیگر اعضای باشگاه می گذارد و از انتقال عثمان دمبله و امره مور به عنوان نمونه یاد کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" انتقال هایی هست که مربی از همان ابتدا آن را پیگیری می کند. در مورد انتقال هایی صحبت می کنیم که باعث پیشرفت تیم در کوتاه مدت می شوند. مربی نقش مهمی در این انتقال ها دارد.

 

 

996972

 

 

اما انتقال های دیگری هم هستند مانند انتقال ایساک که دپارتمان بازیکن یابی و مدیر ورزشی، میشائیل زورک، پیش از اینکه مربی دخالت کند، فعالیت زیادی برای آن می کنند. در مورد دمبله و مور هم همین طور بود.

 

بازیکن یاب های ما بازیهای این بازیکنان را می بینند و توصیه هایی می کنند. من تنها در مراحل پایانی وارد جریان انتقال می شوم. این گزارش ها در مورد رابطه پرتنش بین ما جدید نیست و من حوصله ندارم که هر دفعه آنها را تکذیب کنم.

 

ما خیلی دوستانه و حرفه ای با هم کار می کنیم. تنها تاکید می کنم که از بودن در دورتموند راضی ام و از اینکه هر روز با این بازیکنان کار می کنم، لذت می برم."

 

دیدگاه‌ها