کد خبر : 1390494 | 06 بهمن 1395 ساعت 17:43 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور شانس زیادی برای قهرمانی دارد

نوری: تمرکزم روی بازی پرسپولیس نیست

هافبک تراکتورسازی مدعی است که نباید با ایجاد حاشیه، رقابت فوق العاده ای که در صدر جدول به وجود آمده را دچار تنش کرد و مطمئنا تیمی که شایسته قهرمانی باشد موفق به کسب آن خواهد شد.

نوری: تمرکزم روی بازی پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، هافبک تکنیکی و گلزن تراکتورسازی بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل پیکان، همچنان تیمش را شایسته کسب عنوان می داند و امیدوار است در نهایت تیمی که شایسته قهرمانی است، موفق به کسب آن شود. نوری در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پیکان گفت: «دیدار جذابی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و خوشحالم از اینکه در نهایت به حقمان در این بازی رسیدیم. پیکان در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در برابر ما نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته ما فرصت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم که تنها یک بار از آن استفاده کردیم.»


وی ادامه داد: «ما با توجه به اختلاف امتیاز نسبت به صدر به امتیازات این بازی نیاز داشتیم و بدون توجه به حریف و بازی در خانه آنها برای پیروزی حاضر شده بودیم. خوشحالیم که طرفداران تراکتور در این بازی نیز کنارمان بودند و این مساله باعث شد تا راحت‌تر به خواسته‌‍مان برسیم.»


نوری در خصوص اینکه "چطور در بازی‌های خارج از خانه موفقیت بیشتری به دست می‌آورند" نیز گفت: «ما در 9 دیدار اخیر خارج از خانه‌مان عملکرد موفقیت آمیز و بدون شکستی را تجربه کرده‌ایم. مطمئنا استراتژی کادرفنی و تلاش بازیکنان در این مساله دخیل است و ما اهداف بزرگی در این فصل داریم و برای رسیدن به آن تا لحظه آخر خواهیم جنگید.»


شماره 14 تراکتورسازی در ادامه گفت: «ما باید این روند را در دیدارهایی که میزبان هستیم نیز دنبال کنیم و با توجه به تعدد دیدارهای خانگی در نیم فصل دوم به تک تک آنها نیاز داریم. ما تاکنون عملکرد مناسبی داشتیم و هیچ گاه در فصول گذشته رقابت در صدر جدول اینگونه شانه به شانه با این تعداد امتیاز نبودیم.»


نوری که سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را دارد، در خصوص شانس تیمش برابر پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی گفت:« 12 هفته باقی مانده و به هیچ عنوان نمی‌توان درباره قهرمانی از الان صحبت کرد. هیچ دیداری را نمی‌توان ساده تصور کرد و لیگ پرفشاری را تجربه می‌‎کنیم. ما اکنون تمرکزمان روی تیم خودمان است و برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد و هر تیمی که لایق آن باشد و تلاش بیشتری کند، مسلما به آن خواهد رسید.»


بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل هفته آینده اش با این تیم در استادیوم آزادی گفت: «تمرکزم روی بازی پیش رو است و البته نمی‌توان اهمیت بازی برابر پرسپولیس در آزادی را نادیده گرفت. اما اکنون به دربی تبریز و تقابل با ماشین سازی فکر می‌کنیم و امیدوارم موفق شویم عملکرد خوبی به جا بگذاریم و انتظارات را برآورده کنیم. تمریناتمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا روند پیروزی‌ما در لیگ رفته رفته بهتر شود.»

دیدگاه‌ها