کد خبر : 1390475 | 06 بهمن 1395 ساعت 16:37 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور

روز بد مازنی‌‌ها و هفته خوب کروات ها

بازی های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول برگزار شد و در میان تیم های مدعی صعود، گل گهر سیرجان، پارس جنوبی جم و بادران تهران موفق به پیروزی در برابر رقبای خود شدند.

روز بد مازنی‌‌ها و هفته خوب کروات ها

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری بازی های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول تیم ملوان بندرانزلی همچنان به عنوان تیم صدرنشین به کار خود ادامه می دهد و در این میان گل گهر سیرجان با پیروزی در دقایق پایانی موفق شد فاصله خود را با این تیم کم کند.


آلومینیوم اراک صفر ـ مس رفسنجان 2؛ دومین شکست پاشازاده از مربیان کروات
مهدی پاشازاده که دو هفته‌ای است هدایت آلومینیوم اراک را در دست گرفته است فرصت چندانی برای بهبود شرایط این تیم نداشته است و از همین رو شاگردان او در این دو هفته مقابل حریفانشان متوقف شدند. پاشازاده که در هفته اول لیگ در دیدار مقابل شاگردان وینکو در زمان حضور در راه‌آهن 2 گل دریافت کرده بود برای دومین بار حریف دیگر مربی کروات لیگ دسته اول نشد و بار دیگر با 2 گلی که مس رفسنجانی‌ها وارد دروازه تیمشان کرد از میشو کریستوویچ شکست خورد.  


مس کرمان 2 ـ نساجی صفر؛ تغییرات کارساز نشد
نساجی قائمشهر که در هفته‌های گذشته با هدایت مسگر ساروی توانسته بود حداقل‌ترین امتیازات را در این بازی‌ها کسب کند و در رتبه چهارم به جانشینی خونه‌به‌خونه دیگر هم‌استانی خود دل خوش باشد آنها با توقف در هفته بیست‌ویکم مقابل مس کرمان با 2 پله سقوط مواجه شدند. البته خونه‌به‌خونه هم به دلیل باخت مقابل پارس دو پله دیگر سقوط کرد و با نتایجی که در این هفته به دست آمد دیگر مازندرانی‌ها را نمی‌توان مدعی کسب سهمیه دانست.


ایرانجوان 1 ـ بادران 2؛ روی دور برد با قدرت
بادران تهران با حضور محمد ربیعی مربی جوانش که در بالا آمدن این تیم از رقابت‌های دسته دوم تاثیرگذار بوده حالا به تکرار نتایج خوب با این مربی روزهای لیگ را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد و خود را در جمع 5 تیم مدعی قرار می‌دهد. بوشهری‌ها که با از دست دادن یکی، دو بازیکن موثر نیم فصل اولش حالا هفته به هفته نتایجی جز شکست عایدشان نمی‌شود، به پایین جدول کشیده شده‌اند. در این دیدارها حتی پدیده تیم بوشهر مهدی قائدی هم کاری از پیش نبرده است.


خونه به خونه صفر ـ پارس جنوبی جم2؛ فرصت‌طلبی تارتار بدون مرزبان
تیم فوتبال خونه‌به‌خونه با عزل علی مرزبان، مربی‌ای که سال گذشته پیکان را قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول کرده بود و به جمع لیگ‌برتری آورده بود حالا نتیجه‌ای دور از تصور مقابل پارس جنوبی جم به دست آورد. در سوی دیگر شاگردان مهدی تارتار که با قدرت کارشان را در نیم فصل دوم آغاز کرده‌اند، توانستند با امتیاز این بازی با سپیدرود هم امتیاز شوند و فاصله‌شان را با بالانشینان کمتر کنند.


سپیدرود 1 ـ ملوان 1؛ تقسیم‌ امتیاز در ال‌گیلانو
با گلزنی حسین شنانی بازیکن آبادانی ملوان و میلاد قربان‌زاده بازیکن تیم سپیدرود رشت امتیازات بین دو تیم هم استانی تقسیم شد. اما این تقسیم امتیاز برای سپیدرودی‌ها خوب نبود و آنها با کسب یک امتیاز و یک امتیاز 36 امتیازی شدند و به رتبه سوم سقوط کردند. ملوانی‌ها که هدفی جز برگشت به روزهای خوب حضور در لیگ‌برتر را دنبال نمی‌کنند تنها یک گل به ثمر می‌رساندند و در ادامه آن یک گل را حفاظت می‌کنند.


اکسین 2 ـ خیبر خرم آباد1؛ تکرار نتیجه رفت با یحیی
اکسین البرز با هدایت یحیی گل‌محمدی 3 امتیاز شیرین را در هفته بیست‌ویکم به دست آورد؛ البرزی‌ها که در بازی رفت 2 بر صفر با هدایت فیروز کریمی حریف را شکست داده بودند بار دیگر این نتیجه را تکرار کردند و تنها یک گل از حریف دریافت کردند. نکته جالب این بازی این بود که در بازی رفت امیر میربرزگی و اسماعیل فرهادی بازیکنان باتجربه این تیم گلزنی کردند و در دیدار برگشت عماد میرجوان و مجتبی شیری بازیکنان جوان و تازه وارد این تیم برای اکسین گلزنی کردند.


نفت‌ مسجدسلیمان صفر ـ گل‌گهر 1؛ وینکو و یک قدم تا صدر
تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان با یک گلی اکبر صغیری توانست خود را به صدر نزدیک کند. وینکو بگوویچ که سال گذشته مس کرمان را در روزهای پایانی سال صدرنشین لیگ دسته اول بود و با شروع سال طی تغییر و تحولاتی که در این تیم رخ داد او دیگر به ایران بازنگشت تا آنکه از سوی سیرجانی‌ها پیشنهاد هدایت به دستش رسید و با حضور در دیگر تیم استان کرمان و رکوردشکنی‌اش در این استان حالا می‌خواهد به جبران مس سرچشمه‌ای که در پلی‌آف  به لیگ دسته دوم سقوط کرد گل‌گهر را در جمع مدعیان لیگ‌برتر قرار دهد.


فولاد یزد2 ـ استقلال اهواز1؛ سقوط زودهنگام خوزستانی‌ها
استقلال اهواز که گربه سیاه تیم‌های بالانشین بود در مقابل با دیگر تیم پایین جدولی که موجبات توقف تیم‌های بالانشین را فراهم کرده است متوقف شد و از ابتدای نیم فصل دوم نتوانست یک 3 امتیاز خوب داشته باشد و همچنان در انتهای جدول جا خوش کرده است. فولاد یزد که با کسب 3 امتیاز این بازی 18 امتیازی شد نتوانست خودشان را از رتبه شانزدهم دور کند و به سمت بالا بیاید.

دیدگاه‌ها