کد خبر : 1390152 | 05 بهمن 1395 ساعت 14:27 | 77.1K بازدید | 0 دیدگاه

او وقتش را روی تیم خود بگذارد

مربی تراکتور: کار برانکو غیرحرفه‌ای است

مربی تراکتورسازی به برانکو توصیه کرد وقتش را به جای صرف کردن در حاشیه‌ها روی تیمش بگذارد.

مربی تراکتور: کار برانکو غیرحرفه‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، میگوئل تکسیرا درباره دیدار مقابل پیکان، عملکرد تراکتورسازی در آغاز نیم‌فصل دوم، صحبت‌های اخیر سرمربی پرسپولیس و دربی تبریز صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:


*صحبت‌هایمان را از دیدار مقابل پیکان شروع کنیم. پیروزی سختی مقابل این تیم داشتیم.


ما یک بازی سخت مقابل این تیم داشتیم. پیکان خط حمله خطرناکی داشت و ما تمام تلاشمان را کردیم تا قدرت این تیم را در ضدحملات مهار کنیم. خیلی مهم بود که بازی را کنترل کنیم و مراقب ضدحملات تیم حریف بودیم و دیدید که پیکان تلاش می‌کرد روی ضدحملات گلزنی کند. بین 2 نیمه ما یک سری از اشکالاتی را که داشتیم برطرف کردیم و نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم.


*پس از حضور منشأ در ترکیب تیم پیکان این تیم فشار بیشتری روی دروازه تیم آورد. چه برنامه‌هایی برای مهار مهاجم خطرناک تیم حریف داشتید؟


شکی نیست که منشأ بازیکن خوبی است ولی ما از قبل پیش‌بینی‌های لازم را برای مهار او انجام داده بودیم و توانستیم برنامه‌هایمان را به‌خوبی در زمین پیاده کنیم و دروازه‌مان را بسته نگه‌داریم.


*سرمربی پرسپولیس امروز طی مصاحبه‌ای مدعی شد که خالد شفیعی باید در دیدار مقابل استقلال خوزستان از زمین مسابقه اخراج می‌شد. آیا چنین اظهارنظری درباره تیم‌های حرف از طرف سرمربی یک تیم اقدامی حرفه‌ای است؟


من معتقدم این کار سرمربی تیم پرسپولیس اصلاً جالب نیست و پیشنهاد می‌کنم برانکو به‌جای اظهارنظر درباره تیم‌ها و دیگر بازیها تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد و حالا هم که سازمان لیگ با تمام قوا در اختیار تیم پرسپولیس است. خواهش من این است آقای برانکو درباره تیم ما اظهارنظر غیرحرفه ای و غیراخلاقی نکند. در همین بازی با پیکان داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت که تمامی کارشناسان بر آن صحه گذاشتند.


*عملکرد تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم تاکنون قابل‌قبول بوده است؟


معتقدم تیم ما عملکرد خوبی تاکنون داشته است. چیزی که من آرزو می‌کنم این است که هواداران تراکتورسازی همواره اجازه حضور در کنار ما را داشته باشند چون این موضوع برای تیم ما بسیار مهم است و در دیدار مقابل نفت آبادان استادیوم خالی کار ما را سخت کرد و همیشه به کمک آن‌ها احتیاج داریم.


*در دیدار روز جمعه تراکتورسازی از حمایت هواداران در دربی تبریز برخوردار است. این موضوع تا چه میزان به تیم ما کمک می‌کند؟


به‌طور حتم بازی دربی خیلی سخت است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم. ماشین‌سازی در حال حاضر بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تغییراتی در کادر فنی خود داشته است و برای فرار از پایین جدول تلاش می‌کند و ما باید حواسمان را جمع کنیم تا در این دیدار بتوانیم به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها