کد خبر : 1389023 | 01 بهمن 1395 ساعت 17:18 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق‌ عجیب در غدیر، برخورد سرد با ستاره(گزارش)

نعیم سعداوی که از سروش رفیعی بسیار ناراحت بود، در دیدار با او تنها به یک برخورد سرد اکتفا کرد و ترجیح داد با مسلمان، دیگر فولادی سابق برخورد گرم تری داشته باشد.

به گزارش"ورزش سه"، فولاد خوزستان روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر به مصاف تیم پرسپولیس رفت و در نهایت با نتیجه 3-0 مغلوب شد اما اتفاق عجیبی قبل از بازی و نزدیک رختکن فولادی ها رخ داد.

سروش رفیعی به همراه محسن مسلمان که سابقه بازی در فولاد را داشتند قبل از شروع بازی به سمت نیمکت فولادی ها رفتند و با بازیکنان و عوامل خوش و بش کردند اما خبری از سعداوی نبود.

سرمربی فولادی ها که به سمت تماشاگران رفته بود کمی مکث کرد تا با رفیعی روبه رو نشود اما رفیعی از نیمکت نشینان فولاد پرسید "آقا نعیم کجاست؟"
سعداوی که می دید سروش همچنان به دنبال اوست باز هم به جایگاه تماشاچیان نزدیک تر شد و سروش با دیدن او به سمتش رفت و در حالی که می خواست او را در آغوش بگیرد سعداوی تنها با او دست داد و ترجیح داد از او بگذرد.

سعداوی از اینکه سروش بعد از پایان خدمت سربازی اش به فولاد نیامده ناراحت است، او بعد از سروش محسن مسلمان را در آغوش گرفت و با او روبوسی کرد تا نشان دهد مشکلش تنها با رفیعی بوده.
رفیعی چهره اش شوک زده بود، به میدان رفت تا در آنجا توانایی های خود را نشان دهد، دیداری که در انتها با برد 3 گله قرمزهای تهرانی به پایان رسید.

 

1174622

 

1174623

 

1174624

دیدگاه‌ها