کد خبر : 1388997 | 01 بهمن 1395 ساعت 16:00 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی آماده شنیدن پیشنهادات برای آگوئرو

احتمال فروش سرخیو آگوئرو قوت گرفت

پپ گواردیولا، سرخیو آگوئرو و مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی، پنج شنبه شب در رستورانی در منچستر ملاقات داشتند.

احتمال فروش سرخیو آگوئرو قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، این سه در رستوران دینزگیت جلسه ای طولانی برگزار کردند، دقیقا در روزی که گابریل ژسوس به عنوان بازیکن من سیتی معرفی شد. هنوز مشخص نیست که محور اصلی بحث این سه چه بوده است، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد موضوع این جلسه نمی توانسته چیزی جز آینده آگوئرو در باشگاه باشد.

 

 

1174596

 

 

دین جونز، خبرنگار بلیچر ریپورت در توئیتر خود ادعا کرده است که محور اصلی این گفتگوها، جدایی آگوئرو از سیتی بوده است. گواردیولا در این جسله به مهاجم آرژانتینی تیمش اطلاع داده است که اگر پیشنهاد خوبی برای او برسد، باشگاه آماده فروش اوست.

باشگاه سیتی برای تقویت خود در فاز دفاعی نیاز به پول دارد و فروش آگوئرو می تواند بودجه لازم برای دو مدافع خوب را فراهم کند. البته این ملاقات به معنای جدایی قطعی آگوئرو نیست؛ چراکه سیتی تنها به پیشنهادات بالا برای این بازیکن پاسخ مثبت خواهد داد.

پیوستن ژسوس به سیتی نیز از این پس جا برای آگوئرو را تنگ خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که پپ بخواهد به مهاجم برزیلی جوان خود بیش از آگوئرو میدان بدهد.

 

پیش از این البته گواردیولا هر گونه احتمال خروج آگوئرو از تیمش را رد کرده بود و گفته بود بدون او آن ها نمی توانند به اهدافشان برسند. او همچنین گفته بود بازیکن آرژانتینی فقط زمانی از تیم می رود که خودش چنین تصمیمی گرفته باشد. اما ابهاماتی هم درباره تمدید قرارداد این بازیکن که احتمالا سال گذشته انجام شده هم وجود دارد.

در ماه آوریل لیستی از معاملات واسطه قرارداد آگوئرو توسط اتحادیه فوتبال انگلیس منتشر شد. مبالغی که باشگاه ها برای جذب بازیکنان به مدیر برنامه های آن ها می پرداختند، گاهی هم برای تمدید قرارداد آن ها. در این گزارش نام ایجنت آگوئرو هم وجود داشت و نوشته شده بود که در تاریخ 27 ژانویه 2016 به خاطر خدماتش از من سیتی مبلغی دریافت کرده است.

این یعنی ممکن است قرارداد او سال گذشته تمدید شده باشد، اما هنوز اعلام رسمی نشده باشد.

دیدگاه‌ها