کد خبر : 1388995 | 01 بهمن 1395 ساعت 16:48 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر در بازی با پرسپولیس هم نباشم، اعتراضی نمی‌کنم

شجاعیان: هرگز از گسترش، رضایتنامه نخواستم

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد که اگر توانسته روزهای خوبی را سپری کند و به تیم ملی برسد، به خاطر کمک‌ها و حمایت های بازیکنان و کادرفنی گسترش فولاد بوده است.

شجاعیان: هرگز از گسترش، رضایتنامه نخواستم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان قبل از بازی گسترش فولاد مقابل ماشین سازی با فراز کمالوند به اختلاف خورد و به همین خاطر در لیست 18 نفره قرار نگرفت. درباره شجاعیان شایعات زیادی شنیده می‌شود؛ برخی می‌گویند او طلب رضایت‌نامه کرده و برخی هم از مسائل دیگر صحبت می‌کنند. 


داریوش شجاعیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، به شایعات اخیر، رابطه اش با فراز کمالوند، برطرف شدن سوءتفاهم ها و برخی مسائل دیگر پرداخت که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


خواهان مطالباتم شدم، دلخوری پیش آمد


قبل از هر چیزی باید بگویم با نظر کادرفنی در لیست 18 نفره دیدار با ماشین سازی قرار نگرفتم و هیچ اعتراضی هم ندارم. اختلاف خاصی وجود نداشت و چنین چیزهایی ممکن است در هر خانواده‌ای پیش بیاید. قبل از بازی با ماشین سازی من خواهان مطالباتم شدم که دلخوری‌هایی برای کادرفنی و شخص فراز کمالوند پیش آمد. تمام مسائل همین بود و هیچ ماجرای دیگری در کار نبود. 


اگر در بازی با پرسپولیس هم نباشم، به تصمیم کمالوند احترام می‌گذارم


من بازیکن گسترش فولاد هستم و به تعهدم با باشگاه پایبندم. سوءتفاهمی که پیش آمده بود هم رفع شد و با جان و دل در خدمت تیمم هستم. برای من تیمم بسیار اهمیت دارد و شما دیدید که مقابل ماشین سازی با اینکه در لیست 18 نفره نبودم هم در ورزشگاه حاضر شدم و کنار تیمم بودم. تحت هر شرایطی به تصمیم فراز کمالوند احترام می‌گذارم و امیدوارم تیمم موفق باشد. حتی اگر در لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس هم نباشم، اعتراضی نمی‌کنم اما به ورزشگاه آزادی می‌روم و تیمم را تشویق می‌کنم.


گسترش به بازیکن وابسته نیست


قطعا گسترش فولاد به بازیکن وابسته نیست؛ اینطور نیست که من یا بازیکن دیگری نباشیم و گسترش آسیب ببیند. شما دیدید که تیم ما بدون من و شیمبا ماشین سازی را شکست داد. من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این مسائل را درک می‌کنم. فوتبال یک ورزش تیمی است و انشاءالله در پایان فصل گسترش فولاد موفق باشد.


هرگز رضایت‌نامه نخواستم


برخی در این چند روز گفتند که من از گسترش فولاد درخواست رضایت‌نامه کردم؛ در صورتی که اینطور نیست. من هرگز خواهان جدایی نشدم و تمام تمرکزم روی گسترش فولاد است. الان هم با تمام وجود در خدمت گسترش هستم و با آرامش کارم را دنبال می‌کنم. باشگاه گسترش فولاد از هر نظر شرایط خوبی دارد و امکانات را برای اعضای تیم فراهم کرده است. امیدوارم در ادامه فصل هم برای تیمم مفید باشم.


ستاره شدن با کمک بازیکنان گسترش


دوست دارم یک موضوع را بیان کنم؛ داریوش شجاعیان اگر الان یک ستاره کوچک در فوتبال شده و در تیم ملی بازی می‌کند، با کمک همه بازیکنان گسترش فولاد بوده است. من هرگز انسان خودخواهی نیستم و خودنمایی هم نمی‌کنم. قطعا تلاشم برای این است که مهره‌ای مفید برای تیمم باشم و امیدوارم بتوانم در آینده نیز به گسترش کمک کنم.

دیدگاه‌ها