کد خبر : 1388586 | 29 دی 1395 ساعت 18:42 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی مشکلی ندارد؛

قنبری:به داوری فشار می‌آورند تا امتیاز بگیرند

کریم قنبری مربی تیم سپاهان از رفتار عده ای از هواداران این تیم که از دقیقه 30 اقدام به شعار دادن علیه تیم کردند، ناراضی است.

قنبری:به داوری فشار می‌آورند تا امتیاز بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، کریم قنبری در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت تهران به جای عبدالله ویسی که دچار افت فشار شد و به بیمارستان منتقل شد در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات آن ها پاسخ داد.


می دانستیم نفت به دنبال بازی تاخیری است
بازی سختی بود با توجه به اینکه مقابل نفت در جام حذفی بازی کردیم از هم شناخت داشتیم. می‌دانستیم نفت برای بازی تاخیری می‌آید و بیشتر از 8 مورد در نیمه اول وقفه ایجاد کرد. در نیمه اول روی ضدحمله گل خوردیم اما در نیمه دوم فشار آوردیم و به گل رسیدیم. تبریک می گویم به هواداران بابت این 3 امتیاز ارزشمند.


فوتبال روز دنیا را ادائه می دهیم
یک تیم که تازه شکل گرفته و 70 درصد تیم عوض شده نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. خوشبختانه فوتبال روز را انجام می‌دهیم و در همه بخش‌ها آمار خوبی داریم. اما باید روی نقاط ضعف کار کنیم تا مشکلات حل شود.


برخی امروز هم شعار دادند
خوشبختانه تماس گرفتیم و مشکلی برای ویسی نیست. فشار زیاد بازی باعث شد تا ویسی فشارش بیفتد. تبریک می گویم این برد را به تماشاگران فهیم به خصوص آنها که تا آخر تشویق کردند. اما برخی از دقیقه 30 تحت تاثیر برخی مسائل به حاشیه رفتند و علیه تیم شعار دادند که از آنها ناراحتم. اینها دنبال منافع خودشان هستند و هوادار واقعی نیستند. این تیم جوان و نوپاست. اگر حمایت عمده تماشاگران نبود امروز هم نمی توانستیم بازی را ببریم.


برخی به داوری فشار می آورند تا امتیاز بگیرند
داوری جوان شده و باید حمایت کرد. اینکه با فشار به داور تمرکز آنها را بگیریم درست نیست و باید حمایت کرد. برخی تیم ها تحت فشار می گذارند تا امتیاز بگیرند. ما هم عقب بودیم اما چه فشاری گذاشتیم؟

دیدگاه‌ها