کد خبر : 1388329 | 28 دی 1395 ساعت 20:15 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سرنوشت ساز مدعیان لالیگا(اینفوگرافی)

با توجه به برنامه پیش رو، 40 روز مهم در انتظار رئال مادرید، بارسلونا و سویا برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی لالیگا خواهد بود.

روزهای سرنوشت ساز مدعیان لالیگا(اینفوگرافی)

 

به گزارش "ورزش سه"، گل دقیقه 92 استفان یووتیچ باعث شد هم سویا و از سوی دیگر بارسلونا، برای ادامه فصل و بازگشت به کورس قهرمانی امیدوار بمانند.

 

حالا اختلاف بارسا و رئال مادرید حتی در صورت پیروزی کهکشانی ها در دیدار عقب افتاده 5 امتیاز است و شاگردان انریکه امیدوار هستند در ادامه فصل قادر به رسیدن به حریف دیرینه باشند.

 

اما در این میان نباید سویا و شاگردان سامپائولی را نیز فراموش کرد که پا به پای مدعیان در حال پیشرفت هستند و حالا باید آنها را یک ضلع مثلث قهرمانی لالیگا در فصل جاری قلمداد کرد.

 

اما در 40 روز آینده و با توجه به تقویم این 3 تیم مدعی، به احتمال فراوان سرنوشت لالیگا تا حد زیادی مشص خواهد شد. اما برنامه ریزی به شکلی است که شاگردان زیزو فرصت بیشتری برای استراحت دارند و این فاکتور می تواند کمک زیادی به نتیجه گرفتن کهکشانی ها کند.

 

به مرور اتفاقات پیش روی رئال، بارسا و سویا خواهیم پرداخت؛

 

رئال مادرید:

 

صدرنشین فعلی لالیگا طی 40 روز آینده 4 سفر داخلی و یک پرواز طولانی به جنوب ایتالیا برای رویارویی با ناپولی خواهد داشت. سفر به ویگو برای جدال با سلتا، پامپلونا برای رویارویی با اوساسونا، سفر به ایالت کاتالان برای مبارزه با اسپانیول و دیدار در مستایا برابر والنسیا، برنامه های خارج از خانه لوس بلانکوس را تشکیل می دهند.

 

 

1174067

 

 

3096 کیلومتر، مسافتی است که ستارگان رئال طی هفته های آینده در طی پروازهای مختلف طی می کنند.

 

سویا:

 

بر خلاف دو رقیب دیگر، سویا در کوپا دل ری حضور ندارد و به همین دلیل بازی های کمتری پیش روی شاگردان سامپائولی قرار دارد. اما این بدان معنا نیست که سویا مسافت کمتری را نسبت به دیگر رقبا طی خواهد کرد.

 

 

1174066

 

 

اوساسونا، اسپانیول و لاس پالماس، رقبای داخلی سویا در هفته های آتی هستند که سفر برای دیدار با لاس پالماس بسیار طولانی خواهد بود. همچنین در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، آنها به مصاف لسترسیتی خواهند رفت. بازیکنان سویا مجموعا حدود 5800 کیلومتر و با رقمی مشابه بارسا، سفر در پیش رو دارند.

 

بارسلونا:

 

شاگردان انریکه در طی این 40 روز، سفرهای دشواری در اسپانیا خواهند داشت و باید در خانه سوسیداد، ایبار و آلاوز به میدان بروند و همچنین سفری طولانی به فرانسه برای برگزاری دیدار رفت لیگ قهرمانان برابر پی اس جی خواهند داشت.

 

 

1174065

 

 

همچنین کاتالان ها در خانه باید از سوسیداد پذیرایی کنند که در سالهای اخیر دردسرهای زیادی را برای این تیم درست کرده است.

 

5856 کیلومتر، مسافتی است که بازیکنان بارسا در هفته های آینده طی خواهند کرد که تقریبا 2800 کیلومتر از رقیب مادریدی بیشتر است و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها