کد خبر : 1387969 | 27 دی 1395 ساعت 17:15 | 280K بازدید | 5 دیدگاه

دود سفید در ورزشگاه شهیدکاظمی

در جلسه برانکو و رضائیان چه گذشت؟

رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس امروز در جلسه‌ای با حضور سرمربی قرمزها، درباره سوءتفاهم‌های ایجاد شده صحبت کرد.

در جلسه برانکو و رضائیان چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، رضائیان که پس از بازگشت ملی پوشان از اردوی دبی به دلیل گرفتگی عضلات کمر تنها دقایقی در دیدار مقابل پاراگ حضور پیدا کرد و پس از آن برای حل مشکل مصدومیت به فیزیوتراپی رفت. او به همین دلیل جلسات تمرینی هفته گذشته را به طور کامل از دست داده تا دوباره از جمع بازیکنان ثابت پرسپولیس خارج شود.


نکته مهم درباره رضائیان این است که برانکو که البته ذهنیتی منفی نیز نسبت به رضائیان داشت، در پایان مسابقه سایپا در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه آیا رضائیان همراه تیم به اهواز خواهد آمد یا نه، بدون مکث و با قاطعیت گفت این بازیکن به دلیل دوری از شرایط تمرینی، تیمش را در اهواز همراهی نخواهد کرد. این اظهارنظر بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشت و اینطور به نظر می آمد که رامین مورد تنبیه انضباطی سرمربی قرمزپوشان قرار گرفته است. 


با این حال، رامین روز شنبه در تمرین گفت و گوی کوتاهی با برانکو داشت و آنها قرار گذاشتند امروز در تمرین پرسپولیس جلسه‌ای بگذارند. در این جلسه رضائیان به سرمربی تیمش گفت که ذهنیت‌هایش درباره اینکه وی در مجادله بین او و کی‌روش خود را به مصدومیت زده اشتباه است و او با تمام وجود برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و هیچ اعتراضی هم به تصمیمات سرمربی نخواهد داشت کمااینکه با وجود نیمکت‌نشینی‌های پیاپی هرگز اعتراضی از سوی او مشاهده نشده است. در عین حال برانکو ایوانکوویچ هم با شنیدن حرف‌های رامین به او اطمینان داد که نظر منفی به او ندارد و تصمیماتش تنها به واسطه عملکرد فنی و شرایط تاکتیکی تیم بوده و رضائیان می تواند با خیال راحت تمریناتش را ادامه دهد و از این به بعد را به وی بسپارد. 


نکته جالب درباره این بازیکن پرسپولیس قولی است که او به خودش برای کاهش فعالیت در فضای اجتماعی داده است. اگر رضائیان بتواند برای مدتی صفحه اینستاگرام خود را تعطیل کند، قطعا با تمرکز بیشتری به فوتبال خواهد رسید. 


رضائیان که بعد از یک سال حضور در پرسپولیس به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران بدل شده با رفع سوءتفاهمات، حضوری بهتر و بازگشتی جدی‌تر به رقابت‌های فوتبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها