کد خبر : 1387938 | 27 دی 1395 ساعت 15:45 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

راموس: این بهترین نمایشم در زمین سویا بود

سرخیو راموس که شب گذشته هدف اول توهین های هواداران سویا بود، در انتهای بازی به دفاع از عملکرد خود پرداخت با وجود اینکه یک گل به اشتباه وارد دروازه خودی کرده بود.

 راموس: این بهترین نمایشم در زمین سویا بود

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال‌ مادرید یکشنبه در هفته‌ هجدهم لالیگا پس از ۴۰ بازی برابر سویا شکست خورد.

 

 

1173611

 

 

سرخیو راموس که به اشتباه دروازه‌ خود را باز کرده بود، پس از بازی گفت‌: «خیلی سخت بود اما باید به فوتبالی که ارائه کردیم افتخار کنیم چون بیشتر بازی را در اختیار داشتیم. در ۱۰ ‌دقیقه آخر، در بهترین شرایط قرار نداشتیم. نتوانستیم بازی را در این زمان کنترل کنیم. در این ورزشگاه، تیم مهمان دچار مشکل می‌شود و تحت فشار قرار می‌گیرد. به رکوردی که به ثبت رساندیم، افتخار می کنم. درست است شکست خوردیم اما همچنان صدرنشین هستیم.»

 

هواداران سویا هر زمان که راموس پا به توپ می‌شد، او را هو می‌کردند. کاپیتان رئال‌ مادرید در این‌باره گفت‌: «زمانی که شرایط این چنین است، سعی می‌کنم تمام تلاش خود را به کار بگیرم. گل به خودی یک اتفاق بود و در مجموع بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتم. یکی از بهترین نمایش‌هایم در سانچس پیسخوان بود؛ شاید بهترین. دوست دارم دوباره در این ورزشگاه بازی کنم اما رفتار هواداران عوض نخواهد شد و از عملکردم خشنود و راضی‌ام.»

 

راموس درباره خورخه سامپائولی (سرمربی سویا) گفت‌: «سامپائولی سرمربی بزرگی است. به او تبریک می‌گویم و بهترین ها را برایش آرزو می‌کنم. تیم او خیلی خوب خود را به صدر نزدیک کرده است. باید دید که چه تیمی این روند را حفظ می‌کند.»

دیدگاه‌ها