کد خبر : 1387709 | 26 دی 1395 ساعت 17:50 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکتیو با مرزبان برای شکستن مرز صعود (عکس)

سرمربی خونه به خونه بابل توانست یکی از پیروزی‌های ارزشمند این فصل را در خانه جشن بگیرد تا همچنان برای صعود به لیگ برتر امیدوار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل در جدال با مس رفسنجان در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، در نهایت توانست پیروزی سه بر یک تیمش را جشن بگیرد و بار دیگر به جمع مدعیان صعود از لیگ دسته اول بازگردد.


علیرضا مرزبان که در فصل گذشته توانست پیکان را به لیگ برتر بازگرداند، امیدوار بود تا به همراه ستاره‌های پرتعداد خونه به خونه نیز شانس زیادی برای صعود داشته باشد اما نوسان در نتیجه گیری باعث شد تا آنها مدعی اصلی صعود لقب نگیرند. با این حال با تغییرات به وجود آمده، آنها توانستند نیم فصل دوم را باانگیزه‌تر از سابق آغاز کنند و اکنون با فاصله 4 امتیازی از صدر به دنبال هدف اصلی خود برای صعود از این مرحله باشند.

 

مرزبان که به عنوان یک مربی انرژیک در فوتبال ایران شناخته می‌شود اینچنین پرانرژی به جشن پیروزی تیمش پرداخته و امیدوار است شاگردانش شرایط تداوم این اتفاق را برای او ایجاد کنند و طلسم عدم حضور نماینده از مازندران در لیگ برتر را بشکنند. ماموریت غیرممکن که باید دید ستاره‌های بابلی از پس آن برخواهند آمد یا خیر.

 

1173501

 

1173500

دیدگاه‌ها