کد خبر : 1387321 | 25 دی 1395 ساعت 10:25 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: پیکان برای سهمیه و قهرمانی تلاش می‌کند

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پیکان با گلزنی مقابل شاگردان فراز کمالوند توانست تیمش را در جمع بالانشینان حفظ کند.

نعمتی: پیکان برای سهمیه و قهرمانی تلاش می‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، نعمتی درباره گلزنی‌اش مقابل گسترش گفت: خدا را شکر شرایط بازی طوری پیش رفت که توانستم زحمت بچه ها را به گل تبدیل کنم. شرایطی که داریم خیلی خوب است و در جدول رتبه خوبی داریم اما مطمئنا نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل شرایطی را رقم می‌زنیم در جدول جایگاهمان را بهبود ببخشیم.


پیکان در فصل نقل‌وانتقالات تنها یک بازیکن جذب کرده که هافبک این تیم در این‌باره می‌گوید: کادرفنی به این نتیجه رسیده تیم، تیم خوبی است و بهتر است که تغییراتی در ترکیب ایجاد نکند. ما در پست دفاع وسط ضعف داشتیم که مهران موسوی را جذب کردیم و احتمالا در ادامه هم یک بازیکن خارجی به جمع‌مان اضافه خواهد شد. کلا تیم ما جوان است و حتی بازیکنان ذخیره‌مان هم جوان و آینده‌دار هستند. آقامجید روی تک تک بازیکنان حساب باز کرده و برای همین نیاز به جذب بازیکن نبوده. 


وی تیمش را جز مدعیان کسب سهمیه می‌داند: شک نکنید که هدف ما در نیم فصل دوم کسب سهمیه است و مطمئنا برای قهرمانی هم سخت تلاش می‌کنیم امیدوارم که به خواسته‌هایی که داریم برسیم. به خواسته نیم فصل اولمان که ثبات و ماندن در لیگ‌برتر بود رسیدیم. 


او در خصوص رویایی با صبا در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: صبا تیمی است که نیم فصل دوم یارهای خوبی به ترکیبش اضافه کرده است؛ البته خودم زمانی شاگرد آقاصمد بوده‌ام، اخلاقشان را می‌شناسم و با شرایط فنی‌شان آشنا هستم و در کل صبا تیم خوبی است. اگرچه بازی در قم برگزار می‌شود اما ما برای کسب 3 امتیاز می‌رویم که ان‎شاءالله به این نتیجه دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها