کد خبر : 1387192 | 24 دی 1395 ساعت 19:44 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

اول قهرمانی و سپس آقای گلی

طارمی: پنالتی گرفتن هنر است

مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها معتقد است صحنه مشکوک در محوطه جریمه سایپا قطعا پنالتی بوده است.

طارمی: پنالتی گرفتن هنر است

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مهدی طارمی پس از پیروزی در برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران هم به مانند ما از این بازی راضی بودند. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آنها گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

او راجع به صحنه مشکوک در محوطه جریمه سایپا گفت: من آن توپ را با سینه پیش بردم و حامد لک دیرتر از من به صحنه رسید. بدون شک او روی من خطا کرد و بعد از خطا توپ به دست من برخورد کرد که این صحنه در حالی که من تعادل نداشتم کاملا طبیعی بود. شک نکنید که یک ضربه پنالتی بود و  این هم موضوعی است که همه درباره آن صحبت می‌کنند نه فقط من. قطعا هر کارشناسی بگوید آن صحنه پنالتی نبود برضد پرسپولیس صحبت کرده.


طارمی در رابطه با شادی پس از گل و حرکتش در مقابل حامد لک گفت: من با حامد خیلی دوست هستم. صمیمیت و رفاقت ما باعث شده کری هایی با یکدیگر داشته باشیم. پس از گل هم من ایستادم و او را نگاه کردم و به نوعی این یک کری بود که بین ما شکل گرفت. شادی پس از گلم هم حرکت بولینگ بود چیز خاصی نداشت.

 

مهاجم پرسپولیس در رابطه با دو اخطاره شدنش گفت: متاسفانه دو اخطاره هستم و این نظر داوران بوده اما همه باید بدانند که پنالتی گرفتن در فوتبال یک هنر است. من کارم را می‌کنم و سعی می‌کنم برای تیمم گل به ثمر برسانم حالا مدافع حریف است که نباید با خطا روی من به تیمم پنالتی بدهد.

طارمی در رابطه با آقای گلی اش گفت: از ابتدای فصل هرگز به آقای گل شدن فکر نمی کردم اما پس از جلسه ای که با آقای برانکو داشتم اکنون آقای گل شدن اولویت دومم شده است. در ابتدا به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌کنم سپس در صورت امکان آقای گل شدن.

 

او در رابطه با اضافه شدن بازیکنان جدیدی نظیر سروش رفیعی و سامان نریمان جهان گفت: هم سروش و هم سامان بازیکنان بزرگی هستند که در تیم‌های خودشان درخشیده اند. کارنامه آنها مشخص است، خیلی خوشحالم که آنها را در پرسپولیس می بینم. اما همه ما فوتبالی‌ها باید بدانیم هر بازیکنی جایگاه خودش را دارد خواهش می کنم نگویید مثلا سروش جای مسلمان یا جای دیگری را در پرسپولیس گرفته است.

 

دیدگاه‌ها