کد خبر : 1386885 | 23 دی 1395 ساعت 18:57 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

از بازی دادن به جوانان عقب نشینی نمی کنم؛

منصوریان: بازی دادن به حسینی دلیل داشت

سرمربی استقلال می گوید که بر اساس بازی گذشته این تیم برابر نفت تهران تصمیم به بازی دادن به حسینی گرفته است.

منصوریان: بازی دادن به حسینی دلیل داشت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می خوانید:

 

 

دست هواداران را می بوسیم
به تیمم برای این بازی خوب تبریک می گویم. دست هواداران را می بوسیم. آنها یار دوزادهم ما بودند. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. جواب زحماتمان را گرفتیم. خیلی بازی سنگینی بود. انرژی زیادی از تیم ما گرفت.

 


بر اساس بازی با نفت تصمیم به بازی حسینی گرفتیم
حسینی باید خوشحال باشد که در کنار دروازه بان بزرگی مثل رحمتی در استقلال بازی می کند. با توجه به تجربیات حاصل از بازی با نفت تصمیم گرفتیم حسینی بازی کند. ما می خواستیم برنده شویم و امروز حسینی خوب کار کرد و از او راضی هستیم.

 


مبعلی ضربه زن خوبی است
می دانستیم آنها روی پاسهای مبعلی خوب کار می کنند. می دانیم مبعلی ضربه زن خوبی است. آمدیم و آسیب های خود را پوشش دادیم. در بازی قبلی دو ضربه کاشته باعث گل خوردن ما شد. امروز سه امتیاز را می خواستیم. در اواخر بازی نگاهی به حفظ نتیجه داشتیم و سرعتی هایمان را هم جلو بردیم. وریا غفوری هم به موقع برگشت و به وضعیت ایده آل رسید.

 

 

حرف های شهریاری درست نیست
نظر آقای شهریاری است. متاسفانه برخی افراد وقتی استقلال و پرسپولیس می برند، می گویند فدراسیون به دنبال پیروزی آنها است. این حرف ها درست نیست.

 

 

نورافکن به اعتماد به نفس نیاز دارد
او بازیکن خوبی است. نیاز به اعتماد به نفس دارد. او امروز سر جای خودش بازی کرد. او بازیکن شماره 10 و 6 است. خیلی باید مواظب باشید. باید مواظب باشیم تا او در مسیر درست قرار بگیرد.

 

 

بازی نمایشی را نمی پسندم
ما خیلی تغییرات در این زمینه داشته ایم و به دنبال برطرف کردن ایرادها هستیم تا به یک مسئله برسیم. باید ببینیم افت فیزیکی داریم یا افت جاگیری که باید رویش کار کنیم. من فضای نمایشی را دوست ندارم. من اصلا نمی پسندم بازیکن به جای بغل پا، با پشت پا توپ را بزند. 

 

 

از جوانان عقب نشینی نمی کنم
 ما به دنبال یکی دو خرید هستیم. البته خرید های ما به معنای بازی ندادن به جوانان نیست. اصلا از جوانان عقب نشینی نمی کنیم. یکی اینکه جوان یک بنزین سبز است و اگر در تیم هم یکی، دو با تجربه بازی کنند، تیم ریتم پیدا می کند. استقلال 70 ساله است و ما باید آینده این تیم را هم ببینیم. این جوانان می توانند هزینه های استقلال را کم کنند. هر جوانی که استاندارد اخلاقی و فنی خوبی داشته باشد، شانس بازی پیدا می کند.

 

 

بازیکن در استقلال باید با جان و دل بازی کند
من هیچ مطلبی را در این دو روز نخوانده ام. شنیدم بیانیه ای داده است ولی کسانی در میان 18 بازیکن استقلال می مانند که با جان و دل بازی می کنند. بختیار اگر رضایت نامه می خواهد باید از باشگاه این مسئله را بخواهد و باشگاه راجع به این مسئله صحبت کند.

 

 

دیدگاه‌ها