کد خبر : 1386786 | 23 دی 1395 ساعت 14:48 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

از هادی عقیلی خبر ندارم

ویسی: برخورد مناسبی با کی‌روش نشد

عبدالله ویسی در رابطه با جذب حسن زاده می گوید: «فلسفه من بازیکنانی از این دست هستند. مثل عنایتی و مبعلی. مطمئن باشید حسن زاده نیم فصل بهتری خواهد داشت و هر دو به هم کمک می کنیم.»

ویسی: برخورد مناسبی با کی‌روش نشد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی زردپوشان اصفهانی درباره اولین بازی سپاهان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: «تیم ها استراحت کردند و نقاط ضعف خود را پوشش دادند. ما هم کار کردیم و امیدواریم نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم.»


وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش گفت: «برای بازی فردا شجاع خلیل زاده محروم است و مصدوم نداریم.»


او درباره صدور رضایتنامه شجاع گفت: «شجاع با ماست اما ۴ بازی محروم است و ما روی او حساب باز کردیم. در مورد علی کریمی هم باشگاه دنبال کارهای اوست و اگر راضی به بازگشت شود او را می خواهیم.»


ویسی در مورد حذف سپاهان از جام حذفی و کسب سهمیه سپاهان اینطور توضیح داد: ـپس از بازی حذفی به استراحت لیگ خوردیم و همین باعث شد فراموش کنیم. کار بسیار سخت است اما ما بسیار مصمم هستیم.»


وی درباره شرایط هادی عقیلی هم گفت: «در همان ابتدای فصل مدیریت باشگاه به من گفت که چند نفری جزو لیست باشگاه نیستند که عقیلی جزو آن گروه بود و پس از آن دیگر در مورد این بازیکن اطلاعی ندارم.»


سرمربی سپاهان درباره رقیب فردای خود اظهار داشت: «شناخت ما از پدیده همان اطلاعات نیم فصل اول است و نمی دانیم چه تغییراتی کرده اند. اما شرایط میزبانی، آنها را در شرایط بهتری قرار می دهد.»


ویسی درباره خرید جدید سپاهان و اینکه او چقدر به مسعود حسن زاده اعتماد دارد، گفت: «فلسفه من بازیکنانی از این دست هستند. مثل عنایتی و مبعلی. مطمئن باشید حسن زاده نیم فصل بهتری خواهد داشت و هر دو به هم کمک می کنیم.»


او در مورد کیفیت کلاس های مربیگری گفت: «ما به یاد گرفتن نیاز داریم و هیچ وقت از یاد گرفتن خسته نمی شویم. اگر ما را بفرستند تمرینات تیم های خارجی، بهتر از نشستن و نوشتن است. ضمنا زمان این کلاس ها مناسب نبود.»


ویسی در پایان نسبت به جلسه مربیان لیگ برتری با سرمربی تیم ملی توضیح داد: «برخورد مناسبی در جلسات گذشته با او نشد و آن طور که باید برای شان او ارزش قائل نشدند. امیدواریم این مسائل رفع شوند تا تیم ملی که در اولویت است متضرر نشود.»

دیدگاه‌ها