کد خبر : 1386689 | 23 دی 1395 ساعت 00:51 | 108K بازدید | 0 دیدگاه

با نقش آفرینی مهدوی‌کیا؛

عزت‌اللهی در آستانه پیوستن به هامبورگ

هافبک ملی‌پوش ایرانی روستوف در آستانه حضور در هامبورگی قرار دارد که مهدی مهدوی‌کیا سال‌ها در آن بازی کرده است.

عزت‌اللهی در آستانه پیوستن به هامبورگ

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی بازیکن جوان تیم ملی ایران به احتمال زیاد در ژانویه به تیم هامبورگ آلمان می پیوندد .  او که جایگاه ثابتی در روستوف ندارد تصمیم گرفته در نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری برود و به همین منظور شنیده می‌شود این هافبک ملی‌پوش ایرانی با باشگاه هامبورگ که سال‌ها مهدی مهدوی‌کیا در آن عضویت داشت و یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ آن محسوب می‌شود، به توافق رسیده است. این انتقال با کمک مهدوی کیا و البته واسطه گری رضا فاضلی انجام خواهد شد. 


درباره عزت اللهی گفته شده است که او از استوک سیتی هم پیشنهاد داشته اما ترجیح داده به تیمی برود که ایرانی ها در آن سابقه زیادی دارند. هامبورگ قبلا مهدی مهدوی کیا، برادر او هادی ، وحید هاشمیان و رسول خطیبی را به عنوان بازیکن در خدمت داشته و ممکن است عزت اللهی بازیکن ایرانی بعدی این تیم باشد.

 

1172599


سعید  یک سال و نیم قبل با عقد قراردادی از اتلتیکو مادرید به روستوف پیوست و در طول عضویت در این تیم 17 بازی انجام داد و یک گل برابر اندرلخت در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و یک بار هم در لیگ روسیه دروازه توم تومسک را باز کرد.


باوجود اینکه عزت‌اللهی رفتن به هامبورگ را تایید نکرده اما اخبار حکایت از انجام این انتقال دارد و این هافبک ایرانی با عقد قرارداد به مدت سه سال و نیم یا چهار سال و نیم راهی هامبورگ خواهد شد.


عزت اللهی که علیرغم سن و سال کم توانسته در ترکیب ثابت تیم ملی جایگاه ثابتی برای خود کسب کند، با توجه به این شرایط می تواند به عملکرد موفق در لیگ اروپا امیدوار باشد و تجربه موفق دیگر بازیکنان ایرانی در این باشگاه و فضای مناسبی که هواداران این باشگاه پیش از این با بازیکنان ایرانی برقرار کرده اند جا برای پیشرفت بیشتر را برای شماره 6 تیم ملی مهیا خواهد کرد و باید دید در نهایت تصمیم او در این رابطه و آینده اش چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها