کد خبر : 1386684 | 23 دی 1395 ساعت 00:06 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست لیورپول مقابل ساوتهمپتون در جام اتحادیه

لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-0 مغلوب شد.

شکست لیورپول مقابل ساوتهمپتون در جام اتحادیه

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان یورگن کلوپ در همان نیمه اول دروازه شان را باز شده دیدند اما تا پایان نتوانستند این گل خورده را جبران کنند و در نهایت در این دیدار مغلوب شدند.

 

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه لیورپول ایجاد نشد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و قرمزها می توانستند در دقیقه 18 توسط فیرمینو به گل برسند اما واکنش به موقع فریزر فارستر، دروازه ساوتهمپتون را بسته نگه داشت.

 

در مقابل این ساوتهمپتون بود که در دقیقه 20 به گل رسید. روی تعلل مدافعان لیورپول، پاس جی رودریگز به ناتان ردموند رسید و او هم با ضربه ای دقیق، لوریس کاریوس را مغلوب کرد.

 

 

1172589

 

 

بعد از این گل لیورپولی ها بازی را در دست گرفتند و تلاش کردند تا بلافاصله گل تساوی را بزند اما دفاع منسجم بازیکنان ساوتهمپتون، اجازه کار را از آنها گرفت.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان ساوتهمپتون بار دیگر پیش کشیدند و ردموند می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما کاریوس این بار اجازه گلزنی را به او نداد. نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

 

1172591

 

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

در ادامه لیورپولی ها تا اندازه ای به تیم برتر میدان تبدیل شدند و موقعیت های خطرناک روی دروازه حریف به وجود آوردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و به این ترتیب بازی با همان یک گل به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها