کد خبر : 1386635 | 23 دی 1395 ساعت 14:14 | 85.7K بازدید | 0 دیدگاه

خروج بختیار در گرو حضور چپاروف

بختیار راه ساسان را می‌رود؟

بختیار رحمانی امیدوار است تا با بهترین انتخاب پس از جدایی از استقلال به روزهای خوب فوتبالی بازگردد.

بختیار راه ساسان را می‌رود؟

به گزارش"ورزش سه"، بختیار رحمانی در ابتدای فصل و پس از اتمام خدمت سربازی از میان تمام پیشنهادهایش استقلال تهران تیم محبوب و مورد علاقه اش را برگزید، همان کاری که ساسان انصاری در ابتدای فصل کرده بود با این تفاوت که انصاری به تیم سرخ پوش پایتخت پیوسته بود و البته آرش افشین نیز همان جایی رفت که بختیار، دوست صمیمی و قدیمی اش در آن حاضر بود.

 

اما سرنوشت هر سه بازیکن گویی بازگشت به خوزستان است، هفته های ابتدایی برای انصاری بسیار کابوس وار تر بود تا بعد از 4 هفته این بازیکن ساز جدایی را کوک کند و متوجه شود در افکار برانکو جایی ندارد و از این تیم جدا شود، انصاری پس از این انتخاب اشتباه به فولاد بازگشت و با آغوش باز از او پذیرایی شد، انصاری در 11 بازی بعد تیم فولاد موفق شد تا 12 گل به ثمر برساند و آقای گل لیگ برتر شود.


آرش افشین نیز که هیچگاه مورد توجه منصوریان برای ترکیب 11 نفره و گاها 18 نفره قرار نمی گرفت اولین خروجی استقلال تهران نام گرفت و سپس با آبی های خوزستانی قرارداد امضا کرد تا توانایی های خود را نشان دهد.

 

اما قصه بختیار با قصه آرش کمی پیچیده تر بود، هافبک پرسروصدای آبی ها البته فرصت کافی از منصوریان دریافت کرد اما نتوانست آنگونه که باید و شاید خود را در استقلال نشان دهد و حال تصمیم گرفته است تا جدا شود و این موضوع را رسانه ای کرده است.

 

به نظر می رسد در صورتی که بختیار از استقلال جدا شود به فولاد باز می گردد، تیمی که دوسال کاپیتان آن بود و چندین فصل در آن بازی کرده است. بختیار امیدوار است به ماند ساسان انصاری بازگشتی موفق داشته باشد و ابتدا مورد قبول هواداران قرار بگیرد و سپس توانایی های خود را باز هم در چمن سبز غدیر به رخ حریفان بکشد.

 

حال باید دید آیا بختیار به مانند ساسان و آرش به مبدا درخشش او در فوتبال ایران، یعنی فوتبال خوزستان باز خواهد گشت یا خیر.

 

بختیار رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرد که درخواست رضایت نامه کرده است. این هافبک گران قیمت که بعد از هفته های سخت که با نیمکت نشینی و حتی سکونشینی همراه بود، ترجیح داد تا فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد. هافبک آبی ها پس از اینکه تصمیم خود برای جدایی را علنی کرد، از منصوریان درخواست رضایت نامه کرد. سرمربی آبی ها که البته هنوز تصمیم خود را رسما اعلام نکرده و در گفت و گو با بختیار رحمانی گفته پس از بازی با نفت تهران، در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.


به نظر می رسد منصوریان برای صدور رضایت نامه رحمانی، منتظر مشخص شدن وضعیت چپاروف است که روز شنبه برای عقد قرارداد با استقلال راهی تهران می شود. آبی ها در صورتی که این هافبک ازبک پیراهن استقلال را بر تن کند احتمالا با جدایی بی دردسر رحمانی موافقت خواهد کرد و به نظر می رسد که کلید صدور رضایت نامه رحمانی در گرو جذب چپاروف باشد.

دیدگاه‌ها