کد خبر : 1386615 | 22 دی 1395 ساعت 17:58 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

7 پرده از آخرین نبرد مربیان نود و هشتی؛

استقلال- نفت؛ روزی که جنگ ها علنی شد

دیدار دو تیم آبی و قرمز پایتخت در جام حذفی حاشیه های زیادی به همراه داشت و این حاشیه ها همچنان دامن گیر دو تیم است.

استقلال- نفت؛ روزی که جنگ ها علنی شد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین نبرد استقلال برابر نفت تهران در جام حذفی رخ داد. نبردی که حاشیه های آن تا نشست خبری علی دایی که ظهر روز چهارشنبه برگزار شد، ادامه پیدا کرد. دیداری که حتی باعث شد معادلات درونی استقلال نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و حاشیه های زیادی برای آبی ها داشت.
با 7 پرده از آخرین نبرد جنجالی این دو تیم همراه ورزش سه باشید:

1.دوستی منصوریان و دایی را باور نکنید
منصوریان و دایی پیش از شروع بازی در آغوش یکدیگر بودند. این دو دوست قدیمی بازی را بی حاشیه آغاز کردند و عکس های یادگاری زیادی با یکدیگر انداختند. این دو سرمربی که متعلق به نسل طلایی 98 هستند، پیش از این نیز رابطه خوبی با یکدیگر داشتند و البته شباهت های زیادی نیز با یکدیگر دارند. هر دو سرمربی رفتارهای جنجالی کنار خط دارند و البته فعالیت های تجاری آنها نیز موضوعی است که این دو را به یکدیگر شبیه کرده است.

 

1172508

2.آرامش قبل از طوفان
مهدی رحمتی و محسن خلیلی نیز قبل از بازی رابطه گرمی داشتند. البته این دو بعد از بازی نیز رابطه خوبی با هم داشتند اما رفتارهای طوفانی آنها، بازی را تحت تاثیر قرار داد. رحمتی با انتقاد از منصوریان حاشیه بزرگی برای استقلال خلق کرد و درگیری او با خرمگاه نیز مربوط به این بازی می شود.
همچنین محسن خلیلی نیز بعد از بازی، رفتار عجیبی با تیم داوری داشت و اگر وساطت چند نفر نبود، شاید او نیز در این بازی طعم اخراج را می چشید.

 

1172509

 

3.قاضی مرد اول بازی شد
محمد قاضی مهاجم خوبی است که همچنان روزهای خوب خود را ادامه می دهد. قاضی برابر استقلال دقیقه 2 رحمتی را در ضربه پنالتی مغلوب کرد و در جریان بازی عملکرد فوق العاده ای داشت. روز خوب قاضی در ادامه بازی نیز استمرار پیدا کرد و او در وقتهای اضافه بازی زننده گل سوم نفت بود تا شاگردان دایی، از این مرحله به سلامت عبور کنند. قاضی که روزگاری با استقلال تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته بود، برابر تیم سابق خود خوش درخشید اما رفتارهای او بعد از بازی استقلالی ها را عصبانی نکرد تا همچنان عملکرد اخلاقی او مانند عملکرد فنی اش، نمره قبولی بگیرد.

1172511

 

4.وقتی دایی و منصوریان دوستی را فراموش کردند
منصوریان عقیده داشت که داور باید به مطهری کارت زرد می داد و دایی از اعتراض های منصوریان در کنار خط عاصی شده بود. سرمربی نفت دقیقه 25 بازی تاب و توان تحمل منصوریان را نداشت تا اعتراض های خود به دوست قدیمی اش را اینگونه آغاز کند. سرمربی نفت بعد از بازی گفت که منصوریان با این رفتارها به دنبال تحت تاثیر قرار دادن داور مسابقه بوده است.

 

5.استقلالی ها دوباره علیه دایی شدند
بعدا اعتراض دایی بود که حاضران در ورزشگاه انتقاد از داور مسابقه را به پایان رساندند تا فحاشی علیه دایی را آغاز کنند. آبی ها که هیچگاه رابطه خوبی با دایی ندارند، علیه او بارها شعار دادند تا سرمربی نفت تهران عصبانی به سمت نیمکت استقلال برود و به آنها بگوید که همه این فحاشی ها، تقدیم به نیمکت استقلال.
دایی در نشست خبری بعد از بازی با انتقاد از رفتارهای منصوریان گفت که فدراسیون باید با او که متهم درجه یک است برخورد کند.

 

 

6.گل مشکوک امیدوار کننده ی انصاری
جابر انصاری باز هم به داد استقلال رسید. حرکتی که این بازیکن آغاز کرده بود در نهایت در دهانه دروازه به خود او ختم شد و این بازیکن توانست دروازه نفت تهران را باز کند تا همه چیز به تساوی کشیده شود. گل جابر انصاری اما مشکوک به آفساید بود و بعدها مشخص شد این بازیکن لحظاتی پیش از گل در آفساید قرار داشته است. علی دایی نیز بعد از بازی گفت که این گل قطعا آفساید بوده و تلویزیون به آسانی از کنار این صحنه گذشته است.

1172512

 

7.مشت های گره کرده دایی علیه استقلالی ها
دایی برابر استقلال در نهایت پیروز شد. او در روز سختی که برابر آبی های تهرانی داشت توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند و طبیعی است که با فشار عجیبی که تحمل کرده بود، چنین واکنشی نشان دهد. دایی در این بازی برابر منصوریان، بازیکنان استقلال و هواداران این تیم به پیروزی رسید و البته خود او معقتد است که داور و آنهایی که به دنبال پیروزی استقلال بودند را نیز شکست داده است. برای چنین برد بزرگی، شادی با مشت های گره کرده شاید کمترین اتفاق باشد.

 

دیدگاه‌ها