کد خبر : 1386572 | 22 دی 1395 ساعت 16:48 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

11 پیراهن و صد مدعی در استقلال

حضور بازیکنان آماده پرشمار باعث شده تا منصوریان مدعیان گوناگونی در خطوط مختلف در اختیار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان در نقل و انتقالات نیم فصل آرش افشین را به استقلال خوزستان واگذار کرد و میثم مجیدی و امین حاج محمدی نیز با اعلام سرمربی آبی ها در لیست خروج قرار گرفتند.  بختیار رحمانی نیز دیگر بازیکنی است که احتمالا باید او را از استقلال جدا شده دانست تا استقلال نسبت به شروع فصل حداقل 4 خروجی داشته باشد.


به این لیست باید جابر انصاری و هرایر مگویان را نیز اضافه کرد که با وجود عدم حضور در لیست بازیکنان استقلال می توانند به زودی ترکیب استقلال اضافه شوند. با این وجود منصوریان باز هم برای انتخاب ترکیب اصلی خود بازیکنان پرشماری در اختیار دارد. مجید حسینی، رابسون و پادوانی سه مدعی حضور در مرکز خط دفاع در کنار یعقوب کریمی و زکی پور در سمت چپ و غفوری و حیدری در سمت راست برای حضور در سازمان دفاعی استقلال مدعی هستند.


امید ابراهیمی و نورافکن در کنار فرشید باقری 3 هافبک دفاعی آبی ها هستند و منصوریان برای انتخاب دو بال کناری خود و هافبک پست شماره 10، بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی، مجتبی حق دوست، میعاد یزدانی نیز در رختکن استقلال حضور دارند. منصوریان برای خط حمله نیز کاوه رضایی و علی قربانی را در اختیار دارد تا حضور حداقل دو بازیکن آماده در هر پست مدعیان زیادی برای حضور در ترکیب اولیه استقلال ایجاد کند.

 

1172474


عکس از رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها