کد خبر : 1386565 | 22 دی 1395 ساعت 15:39 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت پارسه به لیگ برتر؛

عجیب‌ترین بازی والیبال ایران در خانه والیبال تهران

تیم پارسه تهران که از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کنار گذاشته شده بود امروز با حضور در خانه والیبال تهران با موافقت فدراسیون با 7 بازیکن رو در روی کاله قرار گرفت.

عجیب‌ترین بازی والیبال ایران در خانه والیبال تهران

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به مشکلاتی که تیم پارسه برای بازیکنان و لیگ به وجود آورده بود این تیم تهرانی را از لیگ برتر کنار گذاشت. آنها یک درصد هم از مبلغ بازیکنان را پرداخت نکردند و پس از اینکه سازمان لیگ بازیکنان این تیم را آزاد اعلام کرد تعداد زیادی از بازیکنان به سایر تیم ها رفتند.


پوریا فیاضی، رحمان تقی زاده و رسول نجفی راهی ورامین شدند، جواد حسین آبادی به بانک سرمایه رفت، علی حسینی به خاتم اردکان پیوست و علی نودوزپور به دیگر بازیکنان شهرداری ارومیه ملحق شد. فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم هم هدایت صالحین ورامین را به عهده گرفت تا تمام بازیکنان و کادر فنی این تیم راهی تیم های دیگر شوند اما در اعلامی عجیب صبح امروز سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد بازیکنان پارسه که به سایر تیم ها پیوسته اند باید به تیم سابق خود بازگردند و تیم می تواند بازی کند!


بازیکنان هیچ کدام به باشگاه بازنگشتند و پارسه تنها با 7 بازیکن (حداقل بازیکنی که می توان در والیبال داشت) مقابل کاله قرار گرفت و لیگ را ادامه داد. مربی این تیم هدایت بازیکنان را به عهده گرفت و بالاخره هر طور که شد بازی انجام شد. صالحین ورامین، هاوش گنبد و پارسه تا مرز انحلال رفتند و با تصمیمات سازمان لیگ به طرز عجیبی به مسابقات برگشتند که این اتفاقات در تارخ والیبال ایران بی سابقه بوده است و سایت های خارجی هم از این موضوع با تعجب یاد کردند.

دیدگاه‌ها