کد خبر : 1386480 | 22 دی 1395 ساعت 11:45 | 105.9K بازدید | 0 دیدگاه

جباراف هفته آینده در تهران

آخرین خبر از استقلالی شدن کاپیتان ازبک‌ها

استقلال برای تکمیل فهرست خارجی های خود در این فصل روی کاپیتان ازبک ها دست گذاشته و از چند روز قبل مذاکرات جدی برای عقد قرارداد با این بازیکن را آغاز کرده است.

آخرین خبر از استقلالی شدن کاپیتان ازبک‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که علیرضا منصوریان روی گزینه های داخلی اش برای تقویت میانه میدان به نتیجه ای نرسید و جذب بازیکنی مثل ایمان مبعلی و بازگشت مجتبی جباری به بن بست رسید، این مربی با توجه به این که سهیمه آسیایی در لیست نفراتش خالی بود روی سرور جباراف کاپیتان دوم تیم ملی ازبکستان و باشگاه لوکوموتیو تاشکند دست گذاشت و خواستار جذب این بازیکن شد.


جباراف 33 ساله که با وجود سن بالا همچنان یکی از ستاره های تیم ملی ازبکستان و باشگاه لوکوموتیو تاشکند محسوب می شود با مطلع شدن از درخواست استقلالی ها برای پیوستن به این تیم و حضور در لیگ برتر آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام کرد تا با ابراز تمایل این بازیکن مذاکرات میان استقلالی ها و مدیربرنامه های این بازیکن به صورت جدی تر پیگیری شود. خبری که قرار نبود از ابتدا رسانه ای شود اما از چند روز قبل لو رفت تا گزینه آسیایی منصوریان معرفی شود.


در شرایطی که همه توجهات به مصاف استقلال با نفت در هفته آغازین دور برگشت دوخته شده و علاوه بر آن بازگشت آندرانیک تیموریان به جمع آبی پوشان هم سوژه اصلی اردوی آبی پوشان قلمداد می شود، آخرین خبر پیرامون مذاکرات باشگاه تهرانی با هافبک ازبکستانی از سفر جباراف به تهران در اوایل هفته آینده حکایت دارد. بنا به اعلام یکی از مسئولان استقلال اگر مشکل خاصی پیش نیاد سرور جباراف یکشنبه آینده تاشکند را به مقصد تهران ترک می کند تا با گذراندن تست های پزشکی و انجام مذاکرات نهایی قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند.

دیدگاه‌ها