کد خبر : 1383080 | 07 دی 1395 ساعت 16:43 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ساویولا: درک درستی از انتظارات بارسلونا نداشتم

خاویر ساویولا سال 2001 از ریورپلات به بارسلونا پیوست اما نتوانست انتظاراتی که از وی می رفت را برآورده کند.

ساویولا: درک درستی از انتظارات بارسلونا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش با آرژانتین در جام جهانی جوانان بود که ساویولا به عنوان یک پدیده جدید به بارسلونا پیوست اما به تدریج ثابت شد که خرید او اشتباه بوده است.

ساویولا سپس از بارسلونا به صورت قرضی به چند باشگاه دیگر از جمله سویا پیوست و پس از اتمام قراردادش با بارسا، سال 2007 حتی پیراهن رئال مادرید را نیز به تن کرد.

 

 

1112077

 

 

ساویولا در مورد روزهای حضورش در بارسلونا گفت: «وقتی به بارسلونا پیوستم، خیلی جوان بودم و درک درستی از جایگاهم و انتظارات بالای باشگاه نداشتم.

اصلا به پول دریافتی، بزرگی باشگاه و جو استادیوم فکر نمی‌کردم. اگر می‌‌خواستم به چنین مسائلی فکر کنم، جرات خروج از رختکن به قصد حضور در بازی را به دست نمی‌آوردم و باید همان جا حبس می‌شدم.

فشار مضاعفی روی دوشم نبود چون خودم را نزدیک به زیدان هم نمی‌دیدم. در 19 سالگی به اروپا آمدم و می‌دانستم مقایسه‌ام با ستارگان بزرگ زاییده جو رسانه‌هاست، نه به خاطر توانایی‌هایم.

ساویولا درباره آینده‌اش گفت: «قصد دارم از همین ژانویه به شکل جدی تلاش برای مربیگری را از سر بگیرم. از تصمیمات اشتباهم افسوس نمی‌خورم. تنها دوست ندارم تصمیماتم به کسی آسیب بزند. الان تنها به رقم زدن آینده‌ای بهتر می‌اندیشم. فوتبال برای من دستاوردهایی بزرگ‌تر از حد تصورم داشت و در لباس بهترین تیم‌ها با بهترین بازیکنان جهان همبازی شدم.»

دیدگاه‌ها