کد خبر : 1374922 | 04 آذر 1395 ساعت 17:48 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل 90 دقیقه ای منشا و مدافعان پرسپولیس

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم پیکان در طول 90 دقیقه مدام مدافعان تیم پرسپولیس را آزار داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس اگرچه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اما هواداران یک بازی درگیرانه را از هر دو تیم شاهد بودند.


گادوین منشا مهاجم تیم پیکان که می توان از او به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های لیگ در دوره شانزدهم نام برد، در این دیدار هم مانند چند دیدار گذشته خود، نمایش خوبی داشت و با فرار های مداوم به پشت خط دفاعی پرسپولیس و استفاده از قدرت و سرعت خود، قصد گلزنی به این تیم را داشت.


تیم پیکان در این دیدار با تمرکز بر کارهای دفاعی بیشتر برنامه های خود در خط حمله را به استفاده از فضاهای پشت مدافعین پرسپولیس برای استفاده از سرعت منشا در این مناطق خالی، اختصاص داده بود و اخراج محمد انصاری در نیمه دوم، کار این تیم را راحت تر کرد؛ اما مدافعین پرسپولیس تهران هم در این دیدار پا عقب نگذاشتند و با تمام توان به دفاع از دروازه خود پرداختند. 


سیدجلال حسینی به عنوان رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر، در این دیدار یکی از نمایش های خوب خود را ارائه کرد و در یکی از صحنه ها هم به زیبایی توپ را از روی خط بیرون کشید، تا شمار گل های خورده پرسپولیس در این فصل از 3 تجاوز نکند و یک کلین شیت دیگر به نام خط دفاعی این تیم ثبت گردد.

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها