کد خبر : 1348489 | 20 مرداد 1395 ساعت 17:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

در کنگره جهانی هواداران بارسلونا

رئیس بارسلونا: بهترین تیم دنیا را در اختیار داریم

امروز کنگره جهانی سالانه هواداران بارسلونا در محل این باشگاه برگزار شد و بارتومئو به عنوان رئیس این باشگاه دقایقی به سخنرانی پرداخت.

رئیس بارسلونا: بهترین تیم دنیا را در اختیار داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد؛ ضمن اینکه سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کرد؛ با این حال از کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ بازماند. عملکرد بارسلونا با توجه به  جام های ارزشمندی که کسب کرد را می توان کاملا مثبت دانست.

 

1133391

 

بارتومئو در سخنرانی خود خطاب به هواداران گفت:" از عملکرد فصل گذشته و 4 جامی که کسب کردیم احساس غرور می کنیم. با لوئیس انریکه، روند رو به رشدمان ادامه داشته و از تماشای بازی بارسا لذت می بریم. مسی، سوارز و نیمار نیز فصل گذشته رکورد گلزنی را شکستند. هدف، ادامه همین روند و تبدیل شدن به محبوب ترین و تحسین شده ترین باشگاه فوتبال دنیاست."

 

مشکلات قضایی باشگاه:" تلاش کردیم تا چند پرونده قضایی را ببندیم و امسال هم سعیمان بر این است که از بازیکنانمان تا جاییکه در توان داریم دفاع کنیم."

 

آینده:" خریدهای خوبی انجام داده ایم که به خاطر جوان بودنشان، آینده باشگاه را تضمین خواهند کرد. بارسلونا بهترین مجموعه دنیا را در اختیار دارد؛ ضمن اینکه با نیمار، بوسکتس، منیر و ماسکرانو هم تمدید کرده ایم. تمدید با چند بازیکن دیگر هم در دستور کار ما قرار دارد."

دیدگاه‌ها