کد خبر : 1347591 | 17 مرداد 1395 ساعت 22:37 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آرسنال مقابل سیتی در دیدار دوستانه

آرسنال موفق شد با نتیجه3-2، منچسترسیتی را در دیداری دوستانه شکست دهد.

پیروزی آرسنال مقابل سیتی در دیدار دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا برای اولین بار به عنوان سرمربی سیتی مقابل آرسن ونگر قرار گرفت ولی در نهایت مغلوب سرمربی فرانسوی شد. دو تیم خود را برای شروع فصل آماده می‌کنند و از همین رو این دیدار برایشان اهمیت زیادی دارد. آرسنال با درخشش ستاره هایش موفق شد سیتی را شکست دهد تا خط و نشانی برای سرمربی جدید این تیم بکشد.

بازی در نیمه اول با برتری سیتی همراه بود و شاگردان گواردیولا به خوبی بر بازی مسلط شدند تا اینکه در دقیقه 30، روی پاس استرلینگ، سرجیو آگوئرو موفق شد دروازه توپ چی ها را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه سیتی همچنان سعی داشت برتری خود را بر حریف دیکته کند ولی تا پایان نیمه اول آنها راه به جایی نبردند.

 

1132543


نیمه دوم با برتری آرسنال شروع شد و آنها در همان ابتدای کار توسط الکس آیووبی روی پاس والکات به گل رسیدند و بازی را به تساوی کشاندند. پس از انجام تعویض های متعدد توسط دو تیم در دقیقه 63، بار دیگر آرسنال بر بازی مسلط شد و این بار تئو والکات روی پاس سانچز موفق به باز کردن دروازه سیتی شد. بار دیگر در دقیقه 80 چندین تعویض توسط دو تیم انجام شد و آرسنال در دقیقه 85 روی پاس کازورلا و توسط آکپوم به گل سوم رسید. 2 دقیقه بعد ایهه آناچو روی پاس خسوس ناواس موفق شد اختلاف را به یک گل برساند ولی 8 دقیقه وقت اضافه داور هم کافی نبود و آرسنال موفق شد پیروز این دیدار دوستانه شود.

دیدگاه‌ها