کد خبر : 1342662 | 31 تیر 1395 ساعت 14:22 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین هرنوین برابر اندرلخت

ناکامی گوچی در گلزنی‌به‌رقیب آزمون و عزت‌الهی

تیم هلندی که خود را برای آغاز رقابت های این فصل آماده می کند در یکی از مهمترین بازی های تدارکاتی پیش فصل به حریف سرشناس بلژیکی باخت.

ناکامی گوچی در گلزنی‌به‌رقیب آزمون و عزت‌الهی

به گزارش "ورزش سه"، هرنوین که به تازگی رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته در جدالی تدارکاتی مقابل اندرلخت بلژیک تن به شکست سنگین 3-1 داد تا با این شکست زیر بار انتقادات زیادی قرار بگیرد.

 


در این بازی که در ورزشگاه خانگی هرنوین و در حضور پرشمار طرفداران برگزار شد یاران گوچی در حالی که نیمه نخست را با برتری 1-0 به رختکن رفته بودند در نیمه دوم سه بار دروازه خود را باز شده دیدند تا با نتیجه ای ناامید کننده زمین را ترک کنند. قوچان نژاد در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 76 دقیقه بازی کرد که اوج هنرنمایی او در دقیقه 72 بازی بود که بهترین موقعیت گلزنی تیمش را از با بی دقتی از دست داد تا آه از نهاد طرفداران حاضر در ورزشگاه بلند شود.

 


نکته جالب این که قوچان نژاد در حالی در گلزنی به اندرلخت ناکام ماند که این تیم بلژیکی چند شب دیگر در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در روسیه باید به مصاف روستوفی برود که از دو بازیکن ایرانی یعنی آزمون و عزت الهی در ترکیب خود بهره می برد.

 

 

1127989

دیدگاه‌ها