کد خبر : 1342072 | 29 تیر 1395 ساعت 13:41 | 69.3K بازدید | 1 دیدگاه

7 به بختیار رسید، کاوه شماره برهانی را می پوشد

بررسی شماره پیراهن های بازیکنان استقلال

امروز سازمان لیگ برتر در اقدامی جالب شماره پیراهن تمام بازیکنانی که قراردادشان را با باشگاه هایشان ثبت کرده اند را منتشر کرد و در آن بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث مشخص شد که بختیار رحمانی قرار است برای فصل جدید پیراهن شماره 7 استقلال را که سال ها بر تن فرهاد مجیدی بوده را برتن کند.

بررسی شماره پیراهن های بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی احتمالا بعد از جلسه ای که با فرهاد مجیدی برگزار می کند رسما پیراهن شماره 7 استقلال برای لیگ شانزدهم برتن خواهد کرد تا مهمترین شماره سال های اخیر استقلال برتن این بازیکن کرمانشاهی برود.


اما در این بین پیراهن مهمی به کاوه رضایی رسید و این بازیکن برای لیگ شانزدهم پیراهنی را برتن خواهد کرد که سال ها برتن آرش برهانی، آقای گل تاریخ باشگاه استقلال بوده است. البته پیش از این هم منصوریان اعلام کرده بود که کاوه رضایی پیراهن شماره 9 استقلال را برتن خواهد کرد.


آرش افشین و وریا غفوری به ترتیب با شماره پیراهن 16 و 21 به میدان می روند و فرشید باقری با شماره 14،محمد حسین کنعانی زادگان را شماره 5  و علی قربانی با شماره 17 به میدان خواهد رفت. کنعانی زادگان در این فصل شماره پیراهنی را برتن می کند که حدود 8 سال حنیف عمران زاده آن را برتن کرده بود. جالب این است که شماره 14 استقلال که این فصل به فرشید باقری رسیده است، چند سال بر تن آندو تیموریان، کاپیتان تیم ملی بود.


نکته جالب برای شماره پیراهن های استقلال این است که هنوز این تیم پیراهن شماره 10 را به بازیکنی نداده است تا مشخص شود هنوز مسوولان باشگاه برای ماندن شهباززاده در این تیم شان امیدوار هستند.

 

1127511

دیدگاه‌ها