کد خبر : 1338857 | 15 تیر 1395 ساعت 16:15 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: تمرکزم روی یونایتد است نه گواردیولا

با آمدن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد، حالا همه منتظر دربی شهر منچستر و رویارویی دوباره مورینیو و گواردیولا(سرمربی جدید سیتی) هستند.

مورینیو: تمرکزم روی یونایتد است نه گواردیولا

 

به گزارش "ورزش سه"، این دو مربی زمانی که در رئال و بارسا حضور داشتند، پرتنش ترین ال کلاسیکوها را رقم زدند و حال باید ببینیم سرنوشت دربی منچستر با پپ و مورینیو چگونه خواهد شد.

 

1116604

 

 

آقای خاص در نشست خبری امرزو خود درباره رقابت با گواردیولا گفت:" در انگلیس همه ۲۰ تیم شانس قهرمانی دارند و این درست نیست که فقط روی منچسترسیتی و گواردیولا تمرکز کنیم و من این کار را نخواهم کرد. مربی بزرگترین تیم در انگلیس هستم و روی تیم خودم تمرکز می‌کنم."

 

مورینیو درموردمسئله خروج گیگز هم گفت:" به هیچ وجه من مسئولیتی درباره تصمیم او نداشتم. این مسئله‌ای بین باشگاه و او بود. باشگاه تمایل داشت پست بالاتری به گیگز بدهد ولی او شجاعت به خرج داد و به دنبال چالش سرمربیگری رفت و من نقشی در آن نداشتم. او به زودی به یونایتد باز می‌گردد و من برای او آرزوی موفقیت می کنم."

 

1116898

 

در ادامه یک خبرنگار از مورینیو پرسید که فرگوسن چه توصیه‌ای در یونایتد به او کرده است که او در پاسخ گفت:" فرگوسن توصیه کرد که موقع رفتن به تمرین با خودم چتر ببرم که واقعا توصیه به جایی بود. نظرات فرگوسن برای من اهمیت زیادی دارد و او هر موقع بخواهد می‌تواند در تمرین حضور داشته باشد و ما از او استقبال می‌کنیم."

 

مورینیو در پایان درباره رونی گفت:" در فوتبال خیلی چیزها وجود دارند و تغییر می‌کنند ولی عطش گلزنی بازیکنی مثل رونی تغییر نخواهد کرد. او همیشه مهاجم بوده است ولی متاسفانه چند وقتی است که ۵۰-۶۰ متر از دروازه فاصله گرفته است. رونی بازیکنی نیست که در مرکز زمین مورد استفاده قرار گیرد و حتی هافبک هجومی هم نباید باشد. او یک مهاجم است."

دیدگاه‌ها