کد خبر : 1331420 | 17 خرداد 1395 ساعت 14:22 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش فیبا از قدرت‌نمایی ایران در غرب آسیا

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به قدرتنمایی تیم ملی ایران بدون ستاره‌هایش در غرب‌آسیا اشاره کرد.

گزارش فیبا از قدرت‌نمایی ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، وب سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ایران در رقابت‌های غرب‌آسیا پرداخته است. در این گزارش آمده‌ است:

 

«تیم ملی بسکتبال ایران با قدرت توانست به مقام قهرمانی مسابقات غرب‌آسیا در اردن دست پیدا کند. رقابت‌های غرب‌آسیا حکم انتخابی حضور در مسابقات فیبا چلنجی داشت که قرار است در تهران برگزار شود. با توجه به میزبانی ایران دو تیم دوم و سوم مسابقات یعنی اردن و عراق توانستند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست بیاورند.

 

تیم ملی ایران ابتدا لبنان را شکست داد، سپس از سد سوریه گذشت، در بازی سوم عراق را شکست داد و در نهایت برابر اردن به برتری رسید.»

 

دیرک باوئرمان سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره عملکرد ملی‌پوشانش در این تورنمنت اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم در چهار مسابقه خود به برتری برسیم. در رقابت‌هایی با سطح بالا شرکت کردیم اما در نهایت اعتقاد دارم که هنوز راهی طولانی پیش‌روی ما قراردارد.

 

با اینکه تیم ملی ایران ستاره‌هایی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی را در اختیار نداشت اما عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت. می‌توان در این مورد به عملکرد مناسب اوشین ساهاکیان،‌ بهنام یخچالی و محمد جمشیدی اشاره کرد.

 

در این رقابت‌ها می‌توان به عملکرد اردن هم اشاره کرد. این تیم با هدایت سرمربی جدیدش یعنی سام داگلاس توانست عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد. این تیم در روز اول سوریه را به سادگی شکست داد، عراق را هم بردند اما برابر ایران شکست خوردند. اردن در این تورنمنت لبنان را هم شکست داد و دوم شد.

 

 

دیدگاه‌ها