کد خبر : 1327358 | 01 خرداد 1395 ساعت 18:40 | 78K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت شدید مظلومی از عملکرد استقلالی ها

مظلومی: نباید بخندید، باید خجالت بکشید

یک روز پس از تساوی استقلالی ها در بازی برابر تیم ملی دانشجویان، سرمربی این تیم به انتقاد شدید از شاگردان خود پرداخت.

مظلومی: نباید بخندید، باید خجالت بکشید

به گزارش "ورزش سه"، قبل از آغاز تمرین امروز آبی پوشان، آنها به دستور سرمربی به دور او جمع شدند تا حرف های وی را بشنوند، حرف هایی که شاید با توجه به عصبانیت شدید پرویز مظلومی کاملا طبیعی جلوه می کرد.  


مظلومی که به شدت از نوع بازی شاگردانش در بازی روز گذشته ناراحت بود رو به آنها گفت: خودتان ببینید چگونه بازی کرده اید، نمی دانم چه باید به شما بگویم، با این نوع بازی کردنتان همه من را مقصر می دانند در حالی که شما در میدان بودید. شما وقتی یک گل می زنید نباید گل بخورید.


او ادامه داد: تیمی با یک جلسه تمرین می آید و 4 گل به ما می زند، تمرین می کنیم و برنامه می دهیم اما دقیقا از همان جایی که می گوییم دروازه مان باز می شود و گل می خوریم. ما تمرین می کنیم و به شما برنامه های تاکتیکی می دهیم اما شما همانطور که دلتان می خواهد در میدان بازی می کنید.


در بین صحبت های مظلومی و در زمانی که یکی از بازیکنان استقلال خنده ای کوتاه داشت این مربی به اوج عصبانیت رسید و سخنان خود را خشمگینانه تر به آنها بیان کرد و گفت: با این نوع بازی کردن شما حیثیت ما رفته است، به جای خجالت کشیدن می خندید؟ وقتی درست تمرین نمی کنید و دائم مشغول خنده و شوخی هستید نتیجه همین می شود. اینجا استقلال است نه یک تیم معمولی که هر کاری دلتان می خواهد بکنید.

دیدگاه‌ها