کد خبر : 1324464 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:32 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد کاظمی، از ذوب‌آهن تا ذوب‌آهن

سرنوشت سیاه جامگان با باختی که به ذوب آهن داشت به روز آخر کشیده شد و حال سیاه جامگان در روز پایانی لیگ برتر باید با دو گل از سد ملوان عبور کند.

فرهاد کاظمی، از ذوب‌آهن تا ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی که در روزهای بحرانی ذوب آهن سرمربی این تیم شد با پیروزی مقابل ملوان تیم اصفهانی را در لیگ برتر نگه داشت! او این بار در قامت مربی سیاه جامگان در ورزشگاه فولاد شهر مقابل ذوب آهن قرار گرفت اما هر چه تدبیر کرد و خون و دل خورد کارگر نبود و در نهایت سیاه جامگان 3-1 شکست خورد تا برای ماندن نیازمند پیروزی در هفته پایانی باشد.


فرهاد کاظمی که از دوران حضور در اصفهان خاطرات خوبی دارد و جدا از نگه داشتن ذوب آهن با سپاهان بر بام فوتبال ایران ایستاد این بار هم به ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر بیش از کادر مدیریتی و بازیکنان این تیم امیدوار است و فصل گذشته هم در روزهای پایانی بود که راه آهن را در لیگ برتر نگه داشت.


فرهاد کاظمی در استارت مربیگری با قهرمانی های پی در پی نوید ظهور یک مربی خوب و کلاسیک را داد اما مشخص نشد در ادامه راه چه اتفاقاتی برای او افتاد که هم اکنون  در قعر جدول به بقاء فکر می کند.


یادمان نرفته قهرمانی های سپاهان با فرهاد کاظمی بود که این تیم اصفهانی را به قطب تازه فوتبال ایران تبدیل کرد. در دوران حضور وی در این تیم اصفهانی سیستم تهاجمی 3-3-4 نمود بیشتری پیدا کرد و سپاهان تنها تیمی بود که فقط به بردن فکر می کرد و ابایی از گل خوردن نداشت. سیستمی که آن روزها بیشتر توسط هامبورگ در بوندس لیگا بازی می شد.

دیدگاه‌ها