کد خبر : 1322718 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:07 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: برای سال بعد تصمیم نگرفته‌ام

ساسان انصاری می گوید درباره تعداد گل ها و پاس گل هایم باید بگویم که تلاش جمعی بود و بسیار شیرین تر می شد اگر با موفقیت تیم همراه می بود.

انصاری: برای سال بعد تصمیم نگرفته‌ام

به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری توانست در بازی با استقلال اهواز هت تریک کند و سبب پیروزی تیمش شود. با تاثیرگذارترین بازیکن فولاد درباره این بازی و موارد دیگر گفت و گو کردیم که آن را باهم می خوانیم:


دربی همیشه سخت است
بازی خوبی شاهد بودیم و همیشه در دربی بازی کردن سخت است و بازی از نظر حیثیتی حساسیت زیادی داشت. جوانان تیم استقلال اهواز هم با انگیزه زیاد به میدان آمدندتا خود را نشان دهند و خوشبختانه نیمه دوم بازی قابل قبولی ارائه کردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را مال خود کنیم. این هت تریک اولین هت تریکی بود که انجام دادم و این را مدیون تلاش تمام بچه های تیم هستم. دو بار در بازی عقب افتادیم و اما از تلاش نایستادیم تا به برتری رسیدیم.


کارت زردم اشتباهی بود
به هیچ عنوان در بازی تمارض نکردم و داور به اشتباه خطای پنالتی که نگرفت هیچ بلکه به منم کارت داد.انگیزه زیادی برای بازی های آینده داشتم اما از بازی مقابل نفت محروم هستم.


روزها به کندی می گذشت
امسال سال بسیار سختی برای ما بود و نتایج نیم فصل اول تیم اصلا خوب نبود و روزها برایمان به کندی می گذشتند.در نیم فصل دوم توانستیم با هم یکدل تر و متحدتر شویم تا نتایج را جبران کنیم و این اتفاق خدارا شکر افتاد. درباره تعداد گل ها و پاس گل هایم باید بگویم که تلاش جمعی بود و بسیار شیرین تر می شد اگر با موفقیت تیم همراه می بود.


پیشنهاد دارم
مطمئنا همه بازیکنان برای فصل چند پیشنهاد دارند و من اکنون تمرکزم را روی تیم گذاشته ام و بعد از اتمام بازی ها بهترین تصمیم را می گیرم. من مدیون باشگاه فولاد هستم و خودم را عضو بسیار کوچکی از این تیم می بینیم و اولویت اول من فولاد است. من با فولاد قرار ندارم و قراردادم مشروط است و باید با این تیم مذاکره کنم.

دیدگاه‌ها