کد خبر : 1318567 | 30 فروردين 1395 ساعت 13:37 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای پرداخت باقیمانده قراردادها بازیکنان

سرآسیایی: خبرهای خوشی در راه است

قائم‌مقام پدیده خراسان گفت: به منظور پرداخت مطالبات بازیکنان در حال تبدیل به احسن کردن آخرین منبع مالی پدیده هستیم و خبرهای خوشی انشاالله در راه است.

سرآسیایی: خبرهای خوشی در راه است
مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اکنون درگیر جور پول بازیکنان از آخرین منابع مالی تیم هستیم تا بازی‌های غیرتمندانه و با تعصبشان را با پرداخت حقشان بی پاسخ نگذاشته باشیم.

وی افزود: در این چند روزه مسئولان استانی واقعا کمک‌مان کردند. به طور مدیرکل تربیت‌بدنی استان و رئیس هیات فوتبال استان بعد از برد مقابل گسترش فولاد به رختکن آمدند و به هر بازیکن ما یک سکه دادند که بحث مالی آن مطرح نبود اما این احساس حمایت تیم ما را امیدوار کرد.

قائم‌مقام پدیده متذکر شد: حمایت‌هایی از این دست در حکم باز شدن دریچه‌های امید است که آینده مدیریتی روشنی را در فوتبال استان پهناور خراسان را به تصویر می‌کشد.

سرآسیایی در خاتمه یادآور شد: بازیکنان ما قطعا در روزهای پیش رو خبرهای خوشی را خواهند شنید چراکه ما همچون خود آنها که با غیرت در زمین می‎جنگند، با جدیت در حال پیش بردن کار برای پرداخت‌ها هستیم و انشاالله در همین روزها هم خبرهای خوشی در راه داریم.

دیدگاه‌ها