کد خبر : 1318198 | 29 فروردين 1395 ساعت 00:35 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سرمربی شالکه به انتقاد رسانه ها

سرمربی شالکه با توجه به انفعال مقامات باشگاهش در مقابله با منتقدان، خودش وارد عمل شد.

پاسخ سرمربی شالکه به انتقاد رسانه ها
به گزارش "ورزش سه"، آندره برایتن‌رایتر که طی هفته‌های جاری حجم بی‌سابقه‌ای از انتقادات را تحمل کرده، بعد از شکست 3 بر 0 امروز تیمش مقابل بایرن مونیخ، به شبکه تلویزیونی "اسکای" گفت:" واقعیت این است که من هنوز تا یک سال دیگر قرارداد دارم. من مربی شالکه هستم و فصل آینده هم خواهم بود."

او سپس در پاسخ به این سوال که این اطلاعات بر چه اساسی استوار است، افزود:" شما می‌بایستی اجازه صحبت به من بدهید وگرنه می‌توانیم با کمال میل به این مصاحبه پایان دهیم. من مجبور نیستم چنین حرف‌ها و مواضعی را تحمل کنم. دوست داشتم درمورد بازی گفتگو می‌کردیم، چرا که تنها نکته مهم امروز همین است و سایر مسائل و حواشی را آینده مشخص خواهد کرد.

من خودم را با این احتمال که در پایان فصل همکاری‌ام با شالکه پایان می‌یابد نمی‌کنم. ما برای فصل جدید برنامه فشرده و دقیقی را در نظر گرفته‌ایم، این مسئولیت من است و هیچ دلیلی برای زیر سوال بردن و تردید ایجاد کردن درمورد آن وجود ندارد. هدف‌گذاری آغاز فصل هم کاملا روشن بود، ما می‌خواستیم جور دیگری خود را به نمایش بگذاریم، هواداران را آشتی دهیم و به یک سوم بالایی جدول برسیم. از این لحاظ خیلی بدهکاریم."

او درمورد روند مسابقه امشب نیز اظهار داشت:" ما نیمه نخست خوب بازی کردیم، می‌خواستیم در نیمه دوم هم دقیقا همینطور باشیم اما متاسفانه خودمان را باختیم و مقهور چیرگی حریف شدیم. گل‌های بیش از حد ساده‌ای دریافت کردیم. آنطوری که باید دفاع فشرده‌ای انجام ندادیم و حال آنکه ایده‌ای که برای بازی کردن داریم مدت‌ها به خوبی جواب می‌داد."

دیدگاه‌ها