کد خبر : 1316961 | 24 فروردين 1395 ساعت 18:46 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی پرواز اختصاصی درجه یک می‌خواهد

نگرانی کی‌روش از سفر تیم‌ملی به چین و قطر

کارلوس کی‌روش سرمربی فوتبال ایران انتظار دارد تیم ملی برای سفر به قطر و چین و انجام دو بازی در این دو کشور از پرواز اختصاصی استفاده کند.

نگرانی کی‌روش از سفر تیم‌ملی به چین و قطر
به گزارش "ورزش سه"، کی روش که تمام تمرکز خود را روی جذب امکانات قرار داده است، در این‌باره به خبرنگار ایرنا در کوالالامپور چنین گفته است: نگامی که تیم شرایط مالی برای چارتر نداشته باشد نمی تواند به موقع خود را آماده بازی ها کند. بازیکنانی که با پرواز از عمان و امارات متحده عربی به استرالیا می روند، نتیجه بازی به آمادگی بستگی دارد. آنها خسته نیستند، اما نتوانسته اند به موقع حاضر شوند.

وی افزود: ما نیازمند حمایت هستیم تا بتوانیم راه حل مشکلات را اجرایی کنیم. ما نیازمند منابع هستیم تا بتوانیم برنامه های خود را اجرا کنیم. اگر منابعی وجود نداشته باشد، شما شایستگی حضور در جام جهانی را در جایی خارج از میدان بازی از دست داده اید. نه به این دلیل که بازیکن و تیم خوبی ندارید، بلکه به منابع مربوط است.

وی گفت: فکر کنید قرار است از تهران به چین بروید و بعد از چهار روز با یک پرواز عادی به جایی دیگر. پس بهتر است نتیجه گرفتن را فراموش کنید.

کی روش در ادامه گفت: پس رسیدن به جام جهانی تنها به عملکرد تیم مربوط نمی شود، بلکه به سفر و پرواز هم مربوط است. بنابراین برای تیم هایی که منابع کافی در اختیار ندارند، کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به آنها کمک کند، تا بازی منصفانه ای برگزار شود. وقتی یک تیم با پرواز خوب می رود و دیگری با پرواز عادی، این تفاوت بسیار فاحش است.

دیدگاه‌ها