کد خبر : 1315012 | 17 فروردين 1395 ساعت 16:09 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

کارمان برای صعود به جام جهانی سخت است

کفاشیان: کی‌روش نمی‌خواهد برود

رییس فدراسیون فوتبال ادعا می کند جلسه با شرکت آل اشپورت ربطی به جلسه اش با کار لوس کی روش نداشته است.

کفاشیان: کی‌روش نمی‌خواهد برود
به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان در پایان جلسه امروز پاسخ خبرنگاران را داد:

از شرکت آل اشپورت تشکر می‌کنم

امروز جلسه‌ای با جعفری مسئول آل‌اشپورت داشتیم و از او به خاطر همکاری که با تیم ملی داشته، تقدیر و تشکر کردیم. در آینده هم از نظرات کارشناسی او استفاده می‌کنیم و این جلسه ارتباطی با جلسه با کی‌روش نداشت.

کی روش راضی به ادامه همکاری نیست

این جلسه حدود 4 و نیم ساعت به طول انجامید. ما مرحله سختی را در انتخابی جام جهانی در پیش داریم. به 2 گروه 6 تیمی تقسیم می‌شویم که از هر گروه 2 تیم بالا می‌آید. با وضعیت فعلی کی‌روش راضی به همکاری نیست. او می‌گوید برای ادامه کار نیاز به زمین چمن خوب،‌دادن پاداش بازیکنان به موقع، برگزاری اردوی مناسب و گرفتن حقوقش در موعد مقرر دارد. البته این صحبت همیشگی کی‌روش است. ما تلاش‌مان را می‌کنیم ولی ممکن است نتوانیم همه شرایط را فراهم کنیم. ولی اولویت اول ما تیم ملی است.

در هیئت رییسه تصمیم گیری می کنیم

کی‌روش اعلام کرده اگر بعضی شرایط فراهم نشود در تیم ملی نمی‌ماند. من به او گفتم ما دو نفر نمی‌توانیم در این مورد تصمیم بگیریم بهتر است این مسئله را به هیأت رئیسه ببریم و با توجه به اینکه دو کاندید ریاست فدراسیون هم در جلسه هستند می‌توانیم به نتیجه بهتری برسیم. من کاندید ریاست فدراسیون نیستم ولی مطمئنم هر کسی که رئیس شود از او حمایت می‌کند چرا که حضور کی‌روش به نفع فوتبال است و اگر او نماند ما ضرر می‌کنیم. او تیم ملی را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند تیم را راهی جام جهانی کند. از کی‌روش خواهش کردیم در قرعه‌کشی جام جهانی شرکت کند که او هم این مسئله را قبول کرد.

به تویق افتادن انتخابات

با هیچ کسی قراری نگذاشتم. در انتخابات کاندید نشدم ولی سایر نفراتی که مایل به این کار بودند، ثبت‌نام کردند. در مورد اساسنامه هم دولت باید مصوبه بدهد و کارهای مربوط به آن انجام شود. وزارت ورزش و سازمان بازرسی می‌گویند بدون مصوبه نمی‌توان امور فدراسیون را انجام داد و باید این اساسنامه به تصویب برسد.

پیروانی چند بار خداحافظی کرده

پیروانی چند بار خداحافظی کرده اما نرفته است. او فعلا در تیم ملی حضور دارد.

نظرات پیروانی و اسدی متفاوت است

اتفاق خاصی نیفتاد. این دو نفر نظرات‌شان را گفتند و در خیلی موارد نظر دو نفر مختلف است.

کی روش باید بماند

نظر من این است که کی‌روش باید در سمت خود باقی بماند. به او گفته‌ام هر فردی رئیس فدراسیون شود از او حمایت کند چرا که رفتنش به نفع فوتبال نیست. کی‌روش هم خواهان امکانات با شرایط خاص خودش است که ما این مسئله را به وزارت ورزش و دولت منتقل می‌کنیم تا بودجه مدنظرمان را دریافت کنیم. ما به غیر از حق و حقوق مربیان که چیزی حدود 10 میلیارد تومان می‌شود حدود 15 میلیارد تومان پول لازم داریم تا با آن هزینه‌هایمان را پوشش دهیم. در کل اگر به جام جهانی هم برویم 40-50 میلیارد تومان درآمدزایی خواهیم کرد.

باشگاه های ایرانی در کشور ثالث بازی می کنند

بله این تصمیم اجرایی می‌شود. زمان مسابقات هم اعلام شده است.

هزینه میزبانی عمان

چطور حساب کرده‌اند که 800 میلیون تومان هزینه میزبانی شده است. هزینه میزبانی کمتر از این می‌شود. ما صحبت کرده‌ایم تا با باشگاه‌های ایرانی ارزان حساب کنند.

فیفا در مورد میزبانی تیم ملی تصمیم گیری می کند

در این مورد فیفا تصمیم می‌گیرد. البته ما می‌خواهیم که بازی در ایران باشد. این تصمیم که بخواهیم در کشوری غیر از ایران میزبان باشیم یک تصمیم سیاسی است و دخالت سیاست در ورزش است. ما به این مسئله هم به طور کتبی و هم شفاهی اعتراض کرده‌ایم.ما پیشنهاد دادیم آنها اساسنامه خود را عوض کنند و بگذارند سیاست در ورزش دخالت داشته باشد!

می خواهند میزبانی جام جهانی فوتسال را از ما بگیرند

ما درخواست خود را ارائه می‌کنیم. البته می‌خواهند میزبانی این مسابقات را به کشور دیگری بدهند.

اتفاقی در مورد حق پخش نیفتاده است

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و در حال نامه‌نگاری هستیم و نامه فدایت شوم برای هم می‌نویسیم.

دیدگاه‌ها