کد خبر : 1314365 | 15 فروردين 1395 ساعت 11:56 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ستاره اسپانیایی از پورعلی گنجی

ملی‌پوش ایرانی گنج پنهان السد (عکس)

السد با گلزنی مدافع ایرانی خود موفق شد به یک برد شیرین برابر السیلیه برسد تا جایگاهش در رده دوم جدول را تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی خرید پر سرو صدای السدی ها در نقل و انتقالات زمستانی بعد از چند بازی غیبت در ترکیب اصلی در بازی برابر السیلیه بار دیگر به میدان رفت اما نتوانست در ساختار تدافعی تیمش مانع باز شدن دروازه السد در نیمه نخست شود تا این تیم با شکست راهی رختکن شده و دقایق پراضطرابی را سپری کند.

اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و السدی ها نه تنها بازی را به تساوی کشیدند بلکه روی ضربه سر استثنایی مدافع ملی پوش ایرانی خود به گل سوم و برتری رسیده و با سه امتیاز مصاف با السیلیه را به پایان بردند تا مرتضی به گنج پنهان السدی ها تبدیل شود. این بازیکن که همواره روی ضربات سر تبحر خاصی دارد این بار هم روی یک ارسال توانست بالاتر از مدافعان السیلیه دروازه رقیب را به زیبایی هر چه تمام تر باز کند تا به فرشته نجات تیمش تبدیل شود.

1099703

بعد از این گل مرتضی در شادی های خود بار دیگر در آغوش ژاوی هرناندز کاپیتان اسپانیایی السد قرار گرفت تا مورد تمجید قرار بگیرد چون همین گل پورعلی گنجی می تواند نایب قهرمانی و حضور السدی های در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند. روزنامه های امروز قطر از جمله الوطن هم با چاپ تصاویری از درخشش مدافع ایرانی السد گل او را بسیار حیاتی و ارزشمند توصیف کردند.

1099704

دیدگاه‌ها