کد خبر : 1311953 | 28 اسفند 1394 ساعت 16:35 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا-اتلتیکو، جدال انتقامی کاتالان‌ها(عکس)

"اتلتیکو بدترین قرعه ممکن برای بارسلونا بود." این واکنش یکی از مسئولان بارسلونا به برخورد اتلتیکو و بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بطور  طبیعی تیمی است که هیچ حریفی دوست نداشت در یک چهارم نهایی به آن برخورد کند اما نماینده بارسا در مراسم قرعه کشی از برخورد به اتلتیکو ابراز تاسف کرده است.

اتلتیکو تیمی است که دو فصل پیش به بارسلونا اجازه نداد تا برای هفتمین بار متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. بارسلونا با مربی وقت خود تاتا مارتینو در یک چهارم نهایی فصل 2013-2014 لیگ قهرمانان در بازی رفت میزبان اتلتیکو بود. بارسا ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در نیمه دوم به لطف گل نیمار بازی را به تساوی کشاند. 1-1 نتیجه پایانی کار بود.

1097819

1097820

شاگردان سیمئونه در بازی برگشت در ویسنته کالدرون خیلی زود با گل کوکه پیش افتادند و این گل را تا پایان نیز حفظ کردند. بارسا از دور رقابت ها کنار رفت و در نهایت فصل را بدون جام به پایان رساند. حال این دو تیم به حکم قرعه یک بار دیگر در یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت و بارسا بدون شک در اندیشه انتقام خواهد بود. آبی اناری ها هر 6 مصاف قبلی خود با اتلتیکو در لالیگا و کوپا دل ری را پیروز شده اند و باید دید این روند در لیگ قهرمانان نیز ادامه دار خواهد بود یا خیر.


دیدگاه‌ها