کد خبر : 1311789 | 27 اسفند 1394 ساعت 18:47 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین 40 کیلو متری برای المپیک

نماینده دو ماراتن ایران در المپیک ریو از تمرینات این روزهای خود و آینده برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان می گوید.

تمرین 40 کیلو متری برای المپیک
به گزارش "ورزش سه"، محمد جعفر مرادی که توانست پس از سال ها رکورد دو ماراتن ایران را بهبود ببخشد حالا خود را برای المپیک آماده می کند و از تمرینات سخت خود می گوید:« در حال پیگیری تمریناتم هستم و شرایط خوبی دارم و روزی حدود 40 کیلومتر می دوم و سخت تمرین می کنم تا خودم را برای مسابقات المپیک به مرز آمادگی برسانم و یک نتیجه ی خوب کسب کنم.

وی در مورد مسابقات و اردوهای پیش رویش اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مسابقه ای تا المپیک ندارم و برای اردو به فدراسیون در خواست داده ایم تا در کشور اتیوپی اردو بزنیم که فدراسیون وعده داده که در اوایل فروردین اعزام می شوم و تمریناتم را آنجا تا شروع مسابقات المپیک دنبال می کنم .اگر فدراسیون اردویی که قولش را داده است عملی کند من هم برای مسابقات المپیک به آمادگی کامل می رسم و می توانم نتیجه ی خوبی بگیرم اما اگر این اتفاق نیافتد و در ایران اردو بزنیم شاید بتوانم رکورد ورودی المپیکم را تکرار کنم و بهتر از آن نمی توانم رکوردی بزنم،چون حریف تمرینی در ایران نیست و این رشته به حریف تمرینی زیادی احتیاج دارد.

1097678

دونده ی کشورمان در مورد حل شدن مشکلات مالی اش اظهار داشت: من با آقای کیهانی صحبت کردم و قرار شد که مطالباتم پرداخت شود و به من گفتند باید صبر کنی،امیدوارم این وعده ها عملی شود و هرچه زودتر این مشکلات تمام شود.

وی ادامه داد:اگر فدراسیون حمایت کند قطعا در المپیک حرفی هایی برای گفتن خواهم داشت در غیر این صورت بعید می دانم چنین اتفاقی بیافتد و غیر قابل دستیابی خواهد بود، همین جا که سهمیه کسب کردیم کار بزرگی انجام دادیم،چون امکانات واقعا کم است. دوومیدانی ورزش اول دنیا است اما در ایران فراگیر نشده است و فقط در حد سهمیه های المپیک می توانیم پیش برویم. در دوی استقامت هم من نشان دادم که می توان سهمیه گرفت،همانطور که گفتم اگر با زدن اردو در کشور اتیوپی موافقت شود می توانم نتایج خوبی بگیرم.

دیدگاه‌ها