کد خبر : 1311757 | 27 اسفند 1394 ساعت 15:35 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوزانو 15 فروردین به ایران می‌آید

امیر خوش خبر از آغاز تمرینات تیم ملی از هشتمین روز فروردین و ورود لوزانو به تهران در 15 فروردین خبر داد.

لوزانو 15 فروردین به ایران می‌آید
به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آغاز اردوی تیم ملی گفت: تمرینات ما از هشتم فروردین با 32 بازیکن در محل کمپ تیم های ملی آغاز می شود و در آغاز اردوی خوان سیچلو و آندرس اسپر ادواردو و دیگر مربیان ایرانی حاضر در اردو امر هدایت و نظارت بر تمرینات را خواهند داشت.

وی افزود: ابتدا بازیکنان در دو گروه جداگانه تمرین خواهند کرد و مطمئنا جابه جایی هایی در دو گروه خواهیم داشت و بازیکنان بر اساس عملکردشان در تمرینات، با نظر کادر فنی از گروه الف به ب و از ب به الف می روند و تمرین خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: لوزانو هم از 15 فروردین به ایران می آید و تمرینات را به طور مستقیم زیر نظر خواهد گرفت. البته الان هم کلیه کار ها و امور زیر نظر لوزانو انجام می شود و گزارش روزانه تمرینات و وضعیت بازیکنان برای وی ارسال می گردد.

خوش خبر با تاکید بر سخت و حساس بودن رقابت های انتخابی المپیک گفت: جای هیچ سهل انگاری را نداریم، باید حداکثر تلاش خود را کنیم. بازیکنان در این مدت باید به تنها چیزی که بیاندیشند مسابقه و تیم ملی باشند. در آستانه مسابقات مهمی قرار داریم و امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم به تنها آرزوی جا مانده والیبال ایران دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها