کد خبر : 1308459 | 13 اسفند 1394 ساعت 13:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان من راه خوبی را در پیش گرفتند

سرمربی آلکمار: از جدال با فاینورد ترسی نداریم

امشب آلکمار در جدالی حساس به مصاف فاینورد می رود تا شانس خود را برای چشیدن طعم فینال حذفی امتحان کند.

سرمربی آلکمار: از جدال با فاینورد ترسی نداریم
به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین برابر آژاکس و پاره شدن نوار بردهای متوالی در سال 2016 حالا آلکمار باید در نیمه نهایی جام حذفی برابر دیگر تیم مطرح روتردام یعنی فاینورد به میدان برود.جدالی سخت و دشوار که برای میزبان جنبه انتقامی هم دارد چون چند هفته قبل شکست سنگینی را برابر یاران جهانبخش تجربه کرد.
در آستانه این بازی ون دن بروم سرمربی الکمار با بیان این که شکست هفته قبل برابر آژاکس چیزی از ارزش های جوانان تیم او کم نمی کند، گفت:«جوانان خوبی در تیم داریم که از این اتفاقات می توانند درس های بزرگی بگیرند و برای آینده پیشرفت بیشتری داشته باشند. نه تنها آن شکست خلیلی در برنامه ها و اهداف ما ایجاد نمی کند بلکه باعث بالا رفتن انگیزه همین جوانان شده تا دوباره در مسیر درست قرار گرفته و راه شان را ادامه دهند».
او در ادامه افزود:« جدال امشب با فاینورد برای ما یک جنگ بزرگ است .هر دو تیم برای برد به میدان می روند و می دانند که بازنده دستش از جام کوتاه خواهد بود به همین خاطر در اوج آمادگی به مصاف هم می روند. من نگرانی و ترسی از بابت این بازی ندارم چون به تیمم اعتماد کامل دارم و می دانم که درس خوبی از آژاکس گرفت و امروز آن درس را پس می دهد.البته بازی در ورزشگاه دکویپ همیشه سختی ها خاص خود را داشته و امشب هم ما لحظات دشواری پیش رو خواهیم داشت».
ون دن بروم با اشاره به این که حضور در فینال می تواند تاثیر فراوانی در آینده تیم او داشته باشد، تصریح کرد:« متاسفانه مارتین یوهانسن یکی از بازیکنان کلیدی ما دچار آسیب دیدگی شده و به احتمال فراوان او را برای مصاف با فاینورد نخواهیم داشت اما با این حال به سایر شاگردانم اعتماد دارم چون اشتیاق زیادی برای فینالیست شدن دارند».

دیدگاه‌ها