کد خبر : 1307596 | 09 اسفند 1394 ساعت 23:30 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس دورتموند: مُردم و زنده شدم!

نایب رئیس باشگاه دورتموند اذعان کرد که از روند بازی امشب زردپوشان که از امتیاز میزبانی هم برخوردار بودند رنج برده است.

نایب رئیس دورتموند: مُردم و زنده شدم!
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بروسیا دورتموند در حالیکه هشتاد دقیقه با نتیجه 1 بر 0 از هوفنهایم عقب بود، در پایان با نتیجه 3 بر 1 این حریف انتهای جدولی را از پیش رو بردارد.
بعد از این مسابقه هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس باشگاه دورتموند، گفت:" مردم و زنده شدم. بازی امشب از آن بازی‌هایی بود که می‌گفتم نمی‌بریم. وحشتناک بود. تا به 10 دقیقه پایانی رسیدیم، خیلی عذاب کشیدم. منطق این بود که تیم ما در نیمه دوم بهتر کار کند اما خبری از گل نبود.
حتی دقیقه هشتاد که میکی گل مساوی را زد دیگر امیدی به اینکه در نهایت برنده خواهیم شد نداشتم. هوفنهایم خیلی خوب دفاع می‌کرد و طبیعی هم بود زیرا آنها ده نفره شده بودند. اما ما مثلا داشتیم در خانه بازی می‌کردیم. انگار خستگی بازی در پورتو هنوز در بدنمان بود. ولی خدا را شکر که تا ثانیه آخر از پا ننشستیم و حالا بعد از 23 بازی 54 امتیاز جمع‌آوری کرده‌ایم که این آمار بسیار قابل ستایش است."
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، هم گفت:" ایلکای بعد از ورودش به زمین حسابی به تیم سوخت‌رسانی کرد. تیم ما در مجموع فرصت‌های متعددی خلق کرد اما تازه در ده دقیقه پایانی از آنها استفاده کرد. من بعد از گل مساوی مطمئن بودم که باز هم خبرهایی می‌شود و این نتیجه مجددا تغییر خواهد کرد."

دیدگاه‌ها