کد خبر : 1306564 | 04 اسفند 1394 ساعت 18:46 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها و رفع خستگی اعتصاب (عکس)

بازیکنان پرسپولیس بعد از اعتصاب روز گذشته تمرین فشرده ای را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس که قرار بود امروز دیداری دوستانه طبق برنامه ریزی برانکو ایوانکوویچ برای آماده سازی در تعطیلات داشته باشند، با توجه به اعتصاب روز گذشته این دیدار لغو شد تا تمرین جایگزین آن شود.

1093537 

بازیکنان پرسپولیس امروز زیر نظر برانکو تمرین سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتند و در ادامه نیز دیداری درون تیمی پایان بخش تمرین سخت امروز آنها بود. در این بین بازیکنان تیم برنده که بیشتر بازیکنان آنها را حاضرین در اعتصاب روز گذشته تشکیل می داد موفق شدند با پیروزی در این تقابل به جشن بپردازند و اینگونه خستگی اعتصاب روز گذشته و تمرین فشرده امروز را پشت سر بگذارند و از تن خارج کنند.

1093538 

در این بین برخورد مهدی طارمی که از اقدام خبرنگاران در پوشش اعتصاب روز گذشته شاکی بود با اصحاب رسانه مناسب نبود و او اینگونه در جشن پیروزی حاضر نشد روبروی عکاسان رسانه ها قرار گیرد. پرسپولیس 9 دیدار سخت در ادامه مسابقات پیش رو دارد و هواداران میلیونی این تیم که بارها با حمایت خود در کنار پرسپولیس بودند در این مقطع انتظار دارند بازیکنان با درک شرایط به خواسته آنها جامه عمل بپوشانند و باید دید مسوولان و کادرفنی این تیم موفق خواهند شد بازیکنان را در راستای هدف‌شان کنترل کنند یا خیر.

1093539

1093540 

دیدگاه‌ها