کد خبر : 1306191 | 03 اسفند 1394 ساعت 12:49 | 19.7K بازدید | 10 دیدگاه

تا آخر فصل درباره داوری حرف نمی زنم

مظلومی: جوان هستیم و زیبا بازی می کنیم

سرمربی استقلال اعتقاد دارد کاری که در استقلال انجام می دهد تحسین برانگیز است.

مظلومی: جوان هستیم و زیبا بازی می کنیم
به گزارش ورزش سه، پرویز مظلومی در گفتگو با ایران ورزشی تأیید کرد که تیمش در نیمه دوم بازی با گسترش فولاد خوب بازی نکرد: من نقد منصفانه را دوست دارم اما بعضی‌ها بیش‌ازحد از تیم من انتقاد می‌کنند. درست است که نیمه دوم قدری بی‌انگیزه شدیم که این هم به دلیل گل‌هایی بود که در نیمه اول به ثمر رساندیم اما درنهایت برنده بازی بودیم. از بچه‌ها ممنونم. آنها تلاش زیادی می‌کنند و همیشه قدردان زحمات آنها هستم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش خوب بازی نمی‌کند ولی این با تعداد گل‌های زده استقلال همخوانی ندارد هم گفت: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد که نکات مثبت تیم ما را می‌بینید. متأسفانه بعضی‌ها اما نمی‌بینند و انتقادهای‌شان برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است. بااین‌حال ما سرمان توی کار خودمان است. بدون حاشیه جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم به فوتبال هجومی‌مان ادامه دهیم.

مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش زیبا بازی می‌کند: اینانتقادها را قبول ندارم. تیم من زیبا بازی می‌کند و علاوه بر آن تیم جوانی است. اگر به تعداد گل‌های زده‌مان نگاه کنند متوجه زیبایی بازی‌های استقلال می‌شوند. البته قبول دارم که در بهترین شرایط ضعف‌هایی هست که ما باید باکار و تلاش آن را از بین ببریم.
مظلومی در مورد جوان کردن تیمش در بازی با گسترش فولاد هم گفت: این هم یکی از نکاتی است که دیده نمی‌شود. تیم من علاوه بر اینکه زیبا بازی می‌کند، تیم بسیار جوانی است. در همین بازی با گسترش فولاد ترکیب تیم را جوان کردم و در آینده باز هم اگر فرصتش باشد همین کار را ادامه می‌دهم. من به این بازیکنان جوان می‌بالم. آنها آینده فوتبال این مملکت خواهند شد.

او در مورد اینکه گفته می‌شودداوری‌ها در این فصل به نفع استقلال است هم گفت: اجازه بدهید من به احترام کمیته انضباطی دیگر درباره مسائل داوری حرفی نزنم. تا آخر فصل نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. امیدوارم که هر اتفاقی رخ می‌دهد درنهایت حق به تیمی برسد که شایسته کسب قهرمانی لیگ برتر است.

مربی استقلال در مورد غیبت روزبه چشمی، امید ابراهیمی و  حنیف عمران زاده در بازی با راه‌آهن هم گفت: در همین بازی با گسترش فولاد هم تغییراتی داشتیم. همان‌طور که گفتم ما روی جوان‌های تیم حساب کرده‌ایم. درست است که بازیکنان بزرگی در اختیار نداریم اما دلم روشن است که در این بازی هم به موفقیت می‌رسیم. جای نگرانی وجود ندارد.

 مظلومی هدف تیمش را قهرمانی می‌داند: به‌کاری که می‌کنم ایمان دارم. با همین داشته‌ها پیش می‌رویم. امیدوارم که درنهایت باتماشاگرانمان جشن قهرمانی بگیریم.

تبریک قهرمانی ایران در آسیا

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال از همه هواداران این تیم خواست تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور پر رنگ داشته باشند. او در همین خصوص گفت: از همه مردم ایران و به خصوص حامیان استقلال تقاضا می کنم حضوری پر رنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داشته باشند.

و در ادامه قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت و اظهار داشت: این قهرمانی بسیار من را خوشحال کرد. صمیمانه به کلیه اعضای تیم ملی فوتسال ایران آن را تبریک می گویم.
فوتسال ایران قدرت بلامنازع آسیا است و شایستگی قهرمانی را هیچ تیمی به اندازه ایران ندارد و تعداد قهرمانی های ما در آسیا گواه همین مساله است. امیدوارم این موفقیت ها تداوم یابد تا در سطح جهانی نیز شاهد این دست آوردها باشیم.

دیدگاه‌ها