کد خبر : 1300855 | 11 بهمن 1394 ساعت 17:04 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش به دنبال پایان شکست ناپذیری صبا

پیش بازی/ گسترش فولاد – صبای قم(آمار)

گسترش فولاد و صبای قم در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان علی دایی بعد از قهرمانی در جام شهدا از روحیه خوبی برخوردارند و در سمت مقابل فراز کمالوند با برگزاری اردوی تیمش در ترکیه کاملا مهیای دور برگشت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و فراز کمالوند به عنوان دو مربی جوان لیگ که از تجربه خوبی هم برخوردارند فردا در هوای سرد تبریز به دنبال ارائه بازی جذاب و گرم هستند.

شرایط:

دو تیم در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که گسترش فولاد در دهم جدول و با 22 امتیاز قرار دارد و در صورت پیروزی می تواند یک رده به رتبه خود ارتقا دهد و صبای قم که با 28 امتیاز در تعقیب صدرنشینان است می تواند در صورت برد امیدوار به صعود به رتبه سوم جدول هم باشد.

آمار:

گسترش فولاد در 5 بازی اخیر خود 5 امتیاز کسب کرده و 3 گل زده و 4 گل خورده نیز در کارنامه اش ثبت شده است. شاگردان فراز کمالوند برابر تراکتورسازی به تساوی یک بر یک رسیدند و این نتیجه را برابر فولاد هم تکرار کردند. آنها البته برابر پرسپولیس و سایپای کرج با نتیجه مشابه یک بر صفر مغلوب شدند و تنها پیروزی شان در 5 بازی اخیر به برتری یک بر صفر برابر سپاهان مربوط می شود.

1089226

گسترش فولاد در زمین خانگی خود و در 5 بازی اخیر تنها شکست برابر سایپا را در کارنامه می بیند. آنها برابر پدیده و سپاهان به برتری رسیدند و دو تساوی یک بر یک نیز برابر فولاد و نفت ثبت کردند.


1089229

رتبه شاگردان فراز کمالوند در بازی های خانگی و بعد از هشت دیدار و کسب 11 امتیاز رتبه یازدهم جدول است.

1089227

شرایط در تیم صبای قم نیز و در 5 بازی اخیر اینگونه است؛ آنها 3 برد و دو شکست در کارنامه خود و در 5 بازی اخیر رقم زده اند. شکست دور از انتظار سه بر یک برابر نفت و یک بر صفر مقابل استقلال و البته سه پیروزی برابر تیم های استقلال اهواز، ملوان و سیاه جامگان کارنامه شاگردان دایی در 5 بازی اخیر بوده است.

1089225

صبای قم در 5 بازی خارج از خانه خود 2 پیروزی و یک شکست و دو تساوی در کارنامه شان ثبت شده است. آنها برابر استقلال اهواز و سیاه جامگان به برتری رسیدند و در آزادی برابر استقلال شکست خوردند. دو تساوی صبا هم برابر سایپا و پرسپولیس رقم خورده است.

1089224

رتبه شاگردان علی دایی در جدول بازی های خارج از خانه و در 8 بازی دهم جدول با کسب 10 امتیاز است.

تقابل:

 در تقابل دو تیم در 5 بازی اخیر برابر یکدیگر برتری از آن صبای قم بوده و آنها شکستی در کارنامه شان ثبت نشده؛ سه تساوی و دو برد برای صبای قم در تقابل این دو تیم با یکدیگر رقم خورده است. آخرین بازی دو تیم نیز در لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیده است.

1089228

چهره ویژه:

داریوش شجاعیان که در نیم فصل در آستانه حضور در استقلال نیز بود در نهایت درجمع گسترشی ها باقی ماند و فراز کمالوند امیدوار است ستاره تیمش همانند نیم فصل اول راهگشای این تیم باشد. پیام صادقیان نیز بعد از جدایی از نفت و حضور در صبای قم به زادگاهش خواهد رفت تا در جدال با تبریزی ها شایستگی های خود را به اثبات برساند.

1085479

داور:

رضا عادل قضاوت دیدار دو تیم را برعهده دارد و علی اکبر عظیم‌پور و حمید کنعانی به عنوان کمک های اول و دوم او را در این بازی همراهی خواهند کرد. فریدون اصفهانیان نیز ناظر این بازی خواهد بود.

غایب:

گسترش فولاد بدون مصدوم و تنها یک محروم که مرتضی اسدی است پا به این مسابقه خواهد گذاشت و در سمت مقابل جلال‌الدین علی‌محمدی و سید مهدی حسینی دو بازیکن مصدوم تیم علی دایی هستند که در این بازی حساس حاضر نخواهند بود.

دیدگاه‌ها